درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 12:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 289صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 14:23
آیا برای یک فاجعه در رسانه اجتماعی آماده هستید؟
سازمان ها در بهره گیری از آخرین فن آوری های روز سریع هستند، اما ما حتی نمی دانیم مشکلاتی که در کار با این فن آوری ها پدید می آیند را چه بنامیم
  

 

آیا برای یک فاجعه در رسانه اجتماعی آماده هستید؟

 

نکاتی در مورد منبع خبر:  ذکر منبع حتما باید در بازانتشار مطالب و اخبار اختصاصی رسانه‌ها و پایگاه های اینترنتی رعایت شود؛ چون حاصل تلاش و کار افراد دیگری است. ذکر منبع یک امر معمول است و ایرادی ندارد که رسانه‌ها با ذکر منبع، اخبار و مطالب همدیگر را نقل کنند. اما متاسفانه تعداد زیادی از همکاران رسانه ای مطالب و خبرهای سایر رسانه ها را کپی کرده و از ذکر منبع آن خودداری می کنند. شارا در صورتی اجازه باز انتشار مطالب خود را می دهد که منبع آن به طور کامل ذکر شود.

 

 

مقالات - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران )شارا(:

شارا- آیا برای یک فاجعه در رسانه اجتماعی آماده هستید؟
تحقیقات اخیر نشان می دهد که بیشتر سازمان ها به هیچ عنوان آمادگی یک فاجعه در رسانه اجتماعی را ندارند. گزارش گروه آلتیمر نشان داد که 76% از چنین اتفاقاتی که در سال های 2001 تا 2011 رخ داد، در صورتی که شرکت ها در فرایندهای اثربخش داخلی سرمایه گذاری کرده بودند، قابل پیشگیری یا تخفیف بود؛ و مطالعات نشان می دهند، در حالی که فجایع رسانه اجتماعی در حال افزایش هستند، شرکت های آمادگی رویارویی با آن ها را ندارند.
سازمان ها در بهره گیری از آخرین فن آوری های روز سریع هستند، اما ما حتی نمی دانیم مشکلاتی که در کار با این فن آوری ها پدید می آیند را چه بنامیم فاجعه رسانه اجتماعی؟ بحران رسانه اجتماعی؟ طوفان رسانه اجتماعی؟
مشخص نیست که این اتفاقات در حوزه مدیریت مسأله است یا مدیریت سنتی بحران. اما هر آنچه که نامیده شود از واقعیت آن کم نمی کند – به خصوص به عنوان تهدیدی برای شهرت سازمان. به نظر می رسد که سرعت اشتباهات در رسانه اجتماعی در حال افزایش است و در این چند ماه اخیر مثال های شومی را می توان مطرح کرد
·         شرکت هواپیمایی کانتاز (Qantas) رقابت آن لاین بدموقعی را راه اندازی کرد و در آن از مسافران دعوت کرد تا "از تجربه رویایی خود در هواپیما" صحبت کنند و با این کار سیلی از شکایات از سوی مسافران ناراضی سرازیر شد.
·         کافی شاپ زنجیره ای تیموتی (Timothy) با مرکزیت در تورنتو به هر فردی که صفحه آن را "لایک" می کرد یک بسته قهوه هدیه می داد اما قهوه رایگان ظرف مدت سه روز به اتمام رسید و شرکت مجبور شد اعلام کند که "آسیاب به نوبت".
·         شرکت هرشی (Hershey) از طرفداران صفحه فیس بوک خود دعوت کرد تا عکس هایی را برای تبلیغ شکلات اسمورز آپلود کنند و صفحه توسط عملگرایان مخالف تولید کاکائو (به دلیل آن که دسترنج بردگان است) هک شد.
·         نیسان استرالیا (Nissan Australia) رقابت را در فیس بوک ترتیب داد که با شکست مواجه شد زیرا دوست صمیمی یکی از پرسنل این تبلیغات، برنده یکی از خودروها شد.
·         و جدیدتر از همه این که شرکت بین المللی جواهرات کلرز (Claire’s)  پس از محکوم شدن به دزدی طرح از طرف شرکت انگلیسی تاتی دیواین، در مدیریت مباحثات آن لاین با شکست کامل مواجه شد.
 

 منبع مرجع:  شارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسین امامی
| 1391/2/1 - 18:07 |     0     0     |
عالی و آموزنده بود. ممنون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد