درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 08:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28768صفحه نخست » جمعه، 4 فروردین 1396 - 00:45
دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه
آگهی‌های تبلیغاتی برای کاربران یوتیوب شناخته ‌شده هستند. در روزهای اخیر آگهی‌های تبلیغاتی مشتریان مطرح گوگل در کنار ویدیوهایی با محتوای افراط‌گرایانه یا نفرت‌آمیز ظاهر شده‌اند. این موضوع برای گوگل دردسرساز شده است.
  

آگهی‌های تبلیغاتی برای کاربران یوتیوب شناخته ‌شده هستند. در روزهای اخیر آگهی‌های تبلیغاتی مشتریان مطرح گوگل در کنار ویدیوهایی با محتوای افراط‌گرایانه یا نفرت‌آمیز ظاهر شده‌اند. این موضوع برای گوگل دردسرساز شده است.

فیلیپ شیندلر، مدیر ارشد گوگل در بخش تجاری، روز سه‌شنبه (۲۱ مارس/ اول فروردین) در بلاگ این کمپانی نوشت: «برای ما روشن است که مشتریان ما نمی‌خواهند آگهی تبلیغی‌شان در کنار محتوایی نمایش داده شود که با ارزش‌های آنها همسو نیست.» بر این اساس، گوگل رشته اقداماتی در پیش خواهد گرفت که تبلیغات در زیرمجموعه‌ این کمپانی، از جمله در یوتیوب، تنها در کنار محتوای مناسب نمایش داده شوند.

آن‌طور که این مدیر ارشد گوگل نوشته، در "روزها و ماه‌های" پیش رو امکاناتی در اختیار سفارش‌دهندگان تبلیغات قرار خواهد گرفت که با استفاده از آنها می‌توان "ساده‌تر و بدون خطا" محل نمایش تبلیغات را تعیین کرد.

از سوی دیگر خبر می‌رسد که گوگل تلاش می‌کند کیفیت جست‌وجوی موتور جست‌وجوی خود را بهبود بخشد؛ به این معنی که وبگاه‌های اینترنتی با محتوای آزاددهنده، توهین‌آمیز یا نژادپرستانه از نتایج جست‌وجو خارج شوند. گوگل تلاش می‌کند وبسایت‌هایی که به خشونت دعوت می‌کنند یا علیه اقلیت‌ها و خرده‌فرهنگ‌ها نفرت می‌پراکنند، جزو نتایج نخستین جست‌وجو نمایش داده نشوند. همچنین انتشار آگاهانه اخبار جعلی باید متوقف شود.

یک روز پیش از این، گوگل از مشتریان شناخته ‌شده‌ خود به این دلیل که تبلیغات‌شان به ویژه در یوتیوب در پیوند با محتوای افراط‌گرایانه منتشر شده، عذرخواهی کرده بود. در روزهای اخیر به عنوان مثال دولت بریتانیا و مؤسسات شناخته‌شده‌ای همچون بانک بین‌المللی HSBC یا شاخه مک‌دونالدز (فست‌فود) در بریتانیا تبلیغات خود در گوگل را متوقف کرده‌اند.

دولت بریتانیا نمایش تبلیغاتی که هزینه‌ آنها از محل مالیات‌های مردمی تأمین می‌شود، در کنار "محتوای اینترنتی نامناسب" را "به شدت غیر قابل پذیرش" توصیف و اعلام کرده بود که این موضوع "کاملا روشن" به گوگل منتقل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد