درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 15:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28768صفحه نخست » چهارشنبه، 2 فروردین 1396 - 13:21
دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه
آگهی‌های تبلیغاتی برای کاربران یوتیوب شناخته ‌شده هستند. در روزهای اخیر آگهی‌های تبلیغاتی مشتریان مطرح گوگل در کنار ویدیوهایی با محتوای افراط‌گرایانه یا نفرت‌آمیز ظاهر شده‌اند. این موضوع برای گوگل دردسرساز شده است.
  

آگهی‌های تبلیغاتی برای کاربران یوتیوب شناخته ‌شده هستند. در روزهای اخیر آگهی‌های تبلیغاتی مشتریان مطرح گوگل در کنار ویدیوهایی با محتوای افراط‌گرایانه یا نفرت‌آمیز ظاهر شده‌اند. این موضوع برای گوگل دردسرساز شده است.

فیلیپ شیندلر، مدیر ارشد گوگل در بخش تجاری، روز سه‌شنبه (۲۱ مارس/ اول فروردین) در بلاگ این کمپانی نوشت: «برای ما روشن است که مشتریان ما نمی‌خواهند آگهی تبلیغی‌شان در کنار محتوایی نمایش داده شود که با ارزش‌های آنها همسو نیست.» بر این اساس، گوگل رشته اقداماتی در پیش خواهد گرفت که تبلیغات در زیرمجموعه‌ این کمپانی، از جمله در یوتیوب، تنها در کنار محتوای مناسب نمایش داده شوند.

آن‌طور که این مدیر ارشد گوگل نوشته، در "روزها و ماه‌های" پیش رو امکاناتی در اختیار سفارش‌دهندگان تبلیغات قرار خواهد گرفت که با استفاده از آنها می‌توان "ساده‌تر و بدون خطا" محل نمایش تبلیغات را تعیین کرد.

از سوی دیگر خبر می‌رسد که گوگل تلاش می‌کند کیفیت جست‌وجوی موتور جست‌وجوی خود را بهبود بخشد؛ به این معنی که وبگاه‌های اینترنتی با محتوای آزاددهنده، توهین‌آمیز یا نژادپرستانه از نتایج جست‌وجو خارج شوند. گوگل تلاش می‌کند وبسایت‌هایی که به خشونت دعوت می‌کنند یا علیه اقلیت‌ها و خرده‌فرهنگ‌ها نفرت می‌پراکنند، جزو نتایج نخستین جست‌وجو نمایش داده نشوند. همچنین انتشار آگاهانه اخبار جعلی باید متوقف شود.

یک روز پیش از این، گوگل از مشتریان شناخته ‌شده‌ خود به این دلیل که تبلیغات‌شان به ویژه در یوتیوب در پیوند با محتوای افراط‌گرایانه منتشر شده، عذرخواهی کرده بود. در روزهای اخیر به عنوان مثال دولت بریتانیا و مؤسسات شناخته‌شده‌ای همچون بانک بین‌المللی HSBC یا شاخه مک‌دونالدز (فست‌فود) در بریتانیا تبلیغات خود در گوگل را متوقف کرده‌اند.

دولت بریتانیا نمایش تبلیغاتی که هزینه‌ آنها از محل مالیات‌های مردمی تأمین می‌شود، در کنار "محتوای اینترنتی نامناسب" را "به شدت غیر قابل پذیرش" توصیف و اعلام کرده بود که این موضوع "کاملا روشن" به گوگل منتقل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد