درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 03:48   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28734صفحه نخست » چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 13:41
نتایج دومین رتبه‌بندی پایگاه‌ های خبری اعلام شد
دومین دوره ارزیابی پایگاه‌های خبری، بر اساس فرم‌های خوداظهاری و نظر کارشناسی کمیته هفت نفره رتبه‌بندی متشکل از اساتید ارتباطات و نمایندگان منتخب مدیران مسؤول پایگاه‌های خبری اعلام شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فرم خوداظهاری رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری، در نیمه اول سال ٩٤، پس از شش جلسه بررسی به تصویب مدیران مسؤول پایگاه‌های خبری رسید. بر اساس شیوه‌نامه و شاخص‌های رتبه‌بندی، پایگاه‌های خبری به صورت داوطلبانه اقدام به ارسال فرم خوداظهاری به کمیته رتبه‌بندی کردند .

شاخص‌های خود اظهاری بر اساس عملکرد پایگاه‌های خبری در پاییز سال ۹۵ مورد ارزیابی قرار گرفت .

خوداظهاری حدود ۲۰۰ پایگاه خبری که فرم مستندات رتبه‌بندی را بر اساس شیوه‌نامه اعلامی ارسال کرده بودند در مرحله اول بررسی و ارزیابی شد که از این تعداد ۲۷ پایگاه خبری به دلیل رعایت نکردن ماده ۱۸ قانون مطبوعات از روند بررسی خارج شدند. این اقدام بر اساس شیوه‌نامه اعلامی انجام شده است .

کمیته رتبه بندی پس از ارزیابی و راستی آزمایی خوداظهاری‌ها نتایج اولیه را در قالب جدول امتیازات برای مدیران مسؤول پایگاه‌های خبری که در طرح رتبه بندی شرکت کرده بودند، ارسال کرد. پس از ارسال نتایج اولیه رتبه بندی پایگاه‌های خبری برای مدیران مسؤول، ٤٨ پایگاه خبری به نتایج اولیه رتبه‌بندی اعتراض داشتند و مستندات خود را تا پایان وقت اداری روز ٤شنبه ١٨ اسفند به دبیرخانه ارسال کردند. از ٤٨ اعتراض ارسالی ٣٦ پرونده بر اساس مستندات ارسالی بازبینی و بررسی شد و مدیران مسول ١٢ پایگاه خبری نیز در زمان مقرر شده در جلسه بررسی اعتراض حضور یافتند و مستندات خود را به اطلاع اعضای کمیته رتبه بندی رساندند .

شایان ذکر است دوره بعدی رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری پس از اصلاحات لازم شاخص‌ها و در صورت تأیید مدیران مسؤول در پاییز ۹۶ اجرا خواهد شد

کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری از ترکیب زیر تشکیل شده است: دو استاد ارتباطات به انتخاب مجمع روسای دانشکده‌ها و گروه‌های ارتباطات دانشگاه‌های تهران، دو مدیرمسؤول پایگاه‌های خبری عمومی و یک مدیر مسؤول پایگاه خبری تخصصی و یک سردبیر پایگاه خبری، همگی به انتخاب مدیران مسؤول خبرگزاری‌ها و مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی .

در این دوره به ترتیب حمید ضیائی‌پرور و رها خرازی آذر، محمد صادق عرب لو(تابناک)، مسعود فاتح (سیتنا)، محمد نوین (فرارو)، حبیب عباسی (شفقنا) و حسن محرابی اعضای این کمیته بوده‌اند .

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت مطبوعاتی

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد