درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 10:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28728صفحه نخست » پنجشنبه، 26 اسفند 1395 - 21:37
تلاش توییتر برای افزایش امنیت
توییتر در حال تست ویژگی جدیدی است که می‌تواند شما را از محتوای آزاردهنده در پروفایل مطلع کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، توییتر در حال تست ویژگی جدیدی است که می‌تواند شما را از محتوای آزاردهنده در پروفایل مطلع کند. بسیاری از شرکت‌های فناوری مانند گوگل و فیس‌بوک و توییتر نیز تست چندین ویژگی را به‌طور منظم بررسی می‌کنند تا به ‌ایده اجرای جهانی آن برسند. توییتر تلاش کرده است که ویژگی‌های جدید را برای شناسایی حساب‌هایی که به‌صورت بالقوه دارای محتوای آزاردهنده هستند آزمایش کند. این تلاش برای محدود کردن هر نوع رفتار ناخواسته و توهین‌آمیز است. گزارش شده است که در این ویژگی، توییتر به کاربران در برابر حساب‌هایی که ممکن است شامل هر نوع از اطلاعات آزاردهنده یا سوءاستفاده باشند، هشدار می‌دهد. به این ترتیب به کاربرانی که می‌خواهند از این حساب‌ها بازدید کنند هشدار داده می‌شود: احتیاط کنید. «این پروفایل ممکن است شامل محتوای آزاردهنده باشد.» به این ترتیب کاربر نمی‌تواند ادامه بدهد، مگر اینکه گزینه «بله می‌خواهم پروفایل را مشاهده کنم» را انتخاب کند. با این حال به نظر می‌رسد تمام کاربران توییتر از این به‌روزرسانی جدید خوشحال نباشند و به نوعی آن را نحوه‌ای سانسور می‌دانند. البته سخنگوی توییتر اعلام کرده است که این ویژگی دائمی نیست، بلکه آنها در حال آزمایش ویژگی‌هایی هستند برای اینکه توییتر را امن‌تر کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4008

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد