درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 23:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28728صفحه نخست » چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 10:13
تلاش توییتر برای افزایش امنیت
توییتر در حال تست ویژگی جدیدی است که می‌تواند شما را از محتوای آزاردهنده در پروفایل مطلع کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، توییتر در حال تست ویژگی جدیدی است که می‌تواند شما را از محتوای آزاردهنده در پروفایل مطلع کند. بسیاری از شرکت‌های فناوری مانند گوگل و فیس‌بوک و توییتر نیز تست چندین ویژگی را به‌طور منظم بررسی می‌کنند تا به ‌ایده اجرای جهانی آن برسند. توییتر تلاش کرده است که ویژگی‌های جدید را برای شناسایی حساب‌هایی که به‌صورت بالقوه دارای محتوای آزاردهنده هستند آزمایش کند. این تلاش برای محدود کردن هر نوع رفتار ناخواسته و توهین‌آمیز است. گزارش شده است که در این ویژگی، توییتر به کاربران در برابر حساب‌هایی که ممکن است شامل هر نوع از اطلاعات آزاردهنده یا سوءاستفاده باشند، هشدار می‌دهد. به این ترتیب به کاربرانی که می‌خواهند از این حساب‌ها بازدید کنند هشدار داده می‌شود: احتیاط کنید. «این پروفایل ممکن است شامل محتوای آزاردهنده باشد.» به این ترتیب کاربر نمی‌تواند ادامه بدهد، مگر اینکه گزینه «بله می‌خواهم پروفایل را مشاهده کنم» را انتخاب کند. با این حال به نظر می‌رسد تمام کاربران توییتر از این به‌روزرسانی جدید خوشحال نباشند و به نوعی آن را نحوه‌ای سانسور می‌دانند. البته سخنگوی توییتر اعلام کرده است که این ویژگی دائمی نیست، بلکه آنها در حال آزمایش ویژگی‌هایی هستند برای اینکه توییتر را امن‌تر کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4008

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد