درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28715صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 12 فروردین 1396 - 14:49
دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش چهارم
شاخص ارزیابی موفقیت با عدم موفقیت ما در خدماتی که برای مردم و جامعه انجام می دهیم در نهایت رضایت مردم است و روابط عمومی ها باید میزان این رضایتمندی را تشخیص دهند.
  

دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش چهارم


 

امامان جمعه

- شرکت هایی که می خواهند رونق اقتصادی زیاد داشته باشند روابط عمومی قوی انتخاب می کنند چرا که نقش روابط عمومی پر رنگ تر از مدیر است. (حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان)

 

- همان طور که زبان عضو گویای بدن است، روابط عمومی ها هم زبان گویای سازمان خود بوده و می توانند مسایل و مشکلات سازمان خود را ساماندهی و اصلاح نمایند. (حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه شاهرود)

 

وزرا

روابط عمومی باید امین مردم باشد و با انعکاس مناسب اقدامات به مردم آنها را آگاه سازد و از سوی دیگر مطالبات مردم را هم به مسوولان انتقال دهد. (واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)
 

 استانداران

- امروزه روابط عمومی‌های کارآمد بر سه محوراصلی آگاه سازی، اعتماد و مشارکت آفرینی و تبادل اندیشه گام بر می‌دارند وبا نواندیشی، نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر، همواره نبض افکار عمومی را در دست داشته و اهداف و برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان شان را با آن منطبق و هماهنگ می‌سازند. (سید علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی)


- کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند. (دکتر موسی خادمی، استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد)


- رصد کردن فضای ذی‌نفعان می‌تواند با هدف روشنگری، پاسخگویی و جمع‌بندی مشکلات و انعکاس آنها به مدیران و یا بهبود وضعیت اطلاع رسانی و دفاع از عملکرد آنها باشد. (جمشید انصاری، استاندار زنجان)


- روابط عمومی های دستگاه ها باید توجه داشته باشند امروز مثل گذشته های دور نیست که بخواهیم از روابط سنتی کم اثر استفاده کنیم بلکه امروز اثر یک فیلم و مطلب برابر با 100 سخنرانی است.

- روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و حاکمان می باشند و باید تلاش کنند تا این روابط دو طرفه و روز به روز تقویت شود.  (محمدرضا خباز، استاندار سمنان)

- امروزه منسوخ شدن شیوه های سنتی در تعاملات بشری، رشد سریع ارتباطات و گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی و ارتباطی همسو با افزایش قدرت اثربخشی رسانه ها و ابزارهای اطلاع رسانی بر فرایند توسعه و جامعه پذیری، حساسیت کار در روابط عمومی را دو چندان کرده است، از این رو بهره گیری از دانش روز، برنامه محوری و استفاده مناسب و بهینه از شیوه های نوین و موثر اطلاع رسانی، رمز تعالی و رسیدن به موفقیت های بزرگ در روابط عمومی است. (سید مهدی صادقی،استاندار قم)


- امروزه ارتباطات پایدار و دوسویه زیربنای توسعه جامعه انسانی و حرکت در مسیر پویایی و بالندگی است و تلاش آگاهانه هم افزایی، همدلی، همگامی، همسویی و همنوایی شده و بسترهای منطقی و علمی تصمیم گیری و تصمیم سازی سازمانی را در این حوزه به دنبال خواهد داشت. (ربیع فلاح، استاندار مازندران)

 

- روابط عمومی و ارتباطات، مهمترین ساز و کار برقراری ارتباط هدفمند جامعه و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید با جامعه و برای مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند. ( جاسم جادری استاندار هرمزگان)

- شاخص ارزیابی موفقیت با عدم موفقیت ما در خدماتی که برای مردم و جامعه انجام می دهیم در نهایت رضایت مردم است و روابط عمومی ها باید میزان این رضایتمندی را تشخیص دهند. (سید محمد علی افشانی استاندار فارس)


- روابط عمومی باید هنر ارتباطات را در خود ایجاد کند و بتواند برای هر قشری متناسب با درک، نیاز و سلیقه آن قشر سخن بگوید و سخنان او هم جنبه ارشادی و هم جنبه مشارکت‌پذیری داشته باشد. (سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد)

 

- امروزه ضرورت توجه به نقش و رضایت مردم به عنوان عظیم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و روابط‌عمومی؛ در توسعه نظام ارتباطی جامعه، روشنگری افکار عمومی، جلب رضایت، ایجاد تفاهم و همدلی ملی ، ‌نقشی راهبردی و اساسی دارد. (محمود زمانی قمی استاندار مرکزی)

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 


 


 




 
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد