درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 14:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28637صفحه نخست » دوشنبه، 23 اسفند 1395 - 02:14
از سوی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت
دولت روحانی مظلوم‌ترین دولت نامیده شد!
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، صدا و سیما را انحصارگر و دولت روحانی را مظلوم ترین دولت خواند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فرزاد خلفی در نشست  شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های صنعت و معدن استان یزد با اشاره به اینکه روابط عمومی باید با بن بست شکنی در مرحله نخست ارتباطات درون سازمانی را تقویت کرده و سپس تصویر جامعه از مجموعه خود را اصلاح کند در عین حال باید فرهنگ شفاف سازی و عذر پذیری را در سازمان و میان مدیران تقویت کند گفت: دولت دکتر روحانی مظلوم تر از هر دولتی حتی دولت اصلاحات است، روابط عمومی ها باید با رصد و تحلیل عملکردها و تهیه آمار مقایسه ای، پاسخی منطقی، متکی بر استدلال و نیز اقناعی به مردم بدهند.

وی برای نمونه به وجود هجمه های زیاد به وضعیت تولید کارخانه های خودروسازی داخلی در چند سال اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه شاهد رشد ۴۰ درصدی این بخش در دولت تدبیر و امید و نیز صادرات تولیدات داخلی هستیم تصریح کرد: برای نخستین بار در این دولت تراز تجاری کشور مثبت شده و بعد از برجام هشت و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در ایران انجام شده است و همه این موفقیت ها باید به صورت مقایسه ای و تحلیلی از سوی روابط عمومی ها و رسانه ها به اطلاع مردم برسد.

خلفی با تاکید بر اینکه امروز انحصار صدا و سیما شکسته شده و شبکه های مجازی مرکز ثقل و توجه مردم شده و روابط عمومی ها باید با تولید پیام های مختصر، مفید، اقناعی، مقایسه ای و متکی بر آمار و ارقام وارد این فضا شده و به نوعی دردهای مردم را پاسخ دهند افزود: خیلی از هجمه ها علیه دولت بی انصافی بوده است، روابط عمومی ها باید به هر صورت ممکن واقعیت را به اطلاع مردم رسانده و با نگاه حمایتی به تولید داخلی و ترویج کالای ایرانی به ثبات و امنیت شغلی و گسترش رفاه و خدمات جامعه ایرانی کمک کنند.

هجمه مدیر روابط عمومی وزارت صنعت به صدا و سیما در حالی است که رسانه ملی از آغاز به کار این دولت تا کنون هر هفته به مدیران و وزرای دولت تریبون یک طرفه بدون حضور منتقدان داده تا به تبلیغ فعالیت‌های دولت یازدهم بپردازند.  همچنین اخیراً درپی تشدید انتقادها از عملکرد اقتصادی دولت در شبکه های اجتماعی، نوبخت سخنگوی دولت خبر داد که دستور معاون اول رییس جمهور برای برخورد با شایعه پراکنی ها علیه دولت در کانال های تلگرامی در حال پیگیری است.

 

منبع: تسنیم

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد