درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 19:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28637صفحه نخست » شنبه، 21 اسفند 1395 - 14:50
از سوی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت
دولت روحانی مظلوم‌ترین دولت نامیده شد!
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، صدا و سیما را انحصارگر و دولت روحانی را مظلوم ترین دولت خواند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فرزاد خلفی در نشست  شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های صنعت و معدن استان یزد با اشاره به اینکه روابط عمومی باید با بن بست شکنی در مرحله نخست ارتباطات درون سازمانی را تقویت کرده و سپس تصویر جامعه از مجموعه خود را اصلاح کند در عین حال باید فرهنگ شفاف سازی و عذر پذیری را در سازمان و میان مدیران تقویت کند گفت: دولت دکتر روحانی مظلوم تر از هر دولتی حتی دولت اصلاحات است، روابط عمومی ها باید با رصد و تحلیل عملکردها و تهیه آمار مقایسه ای، پاسخی منطقی، متکی بر استدلال و نیز اقناعی به مردم بدهند.

وی برای نمونه به وجود هجمه های زیاد به وضعیت تولید کارخانه های خودروسازی داخلی در چند سال اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه شاهد رشد ۴۰ درصدی این بخش در دولت تدبیر و امید و نیز صادرات تولیدات داخلی هستیم تصریح کرد: برای نخستین بار در این دولت تراز تجاری کشور مثبت شده و بعد از برجام هشت و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در ایران انجام شده است و همه این موفقیت ها باید به صورت مقایسه ای و تحلیلی از سوی روابط عمومی ها و رسانه ها به اطلاع مردم برسد.

خلفی با تاکید بر اینکه امروز انحصار صدا و سیما شکسته شده و شبکه های مجازی مرکز ثقل و توجه مردم شده و روابط عمومی ها باید با تولید پیام های مختصر، مفید، اقناعی، مقایسه ای و متکی بر آمار و ارقام وارد این فضا شده و به نوعی دردهای مردم را پاسخ دهند افزود: خیلی از هجمه ها علیه دولت بی انصافی بوده است، روابط عمومی ها باید به هر صورت ممکن واقعیت را به اطلاع مردم رسانده و با نگاه حمایتی به تولید داخلی و ترویج کالای ایرانی به ثبات و امنیت شغلی و گسترش رفاه و خدمات جامعه ایرانی کمک کنند.

هجمه مدیر روابط عمومی وزارت صنعت به صدا و سیما در حالی است که رسانه ملی از آغاز به کار این دولت تا کنون هر هفته به مدیران و وزرای دولت تریبون یک طرفه بدون حضور منتقدان داده تا به تبلیغ فعالیت‌های دولت یازدهم بپردازند.  همچنین اخیراً درپی تشدید انتقادها از عملکرد اقتصادی دولت در شبکه های اجتماعی، نوبخت سخنگوی دولت خبر داد که دستور معاون اول رییس جمهور برای برخورد با شایعه پراکنی ها علیه دولت در کانال های تلگرامی در حال پیگیری است.

 

منبع: تسنیم

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد