درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:44   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28633صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 21 اسفند 1395 - 14:06
نشست شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های صنعت و معدن استان یزد
مشاور وزیر صنعت تصریح کرد: با توجه به نقش محوری ارتباطات در تصمیم سازی دستگاه ها ، روابط عمومی ها باید به عنوان نقطه اتکا و فرآیند محور در مسیر توسعه و ارتقاء مجموعه خود گام برداشته و زاویه دید سازمان را به سمت فعالیت های مشارکتی و ارتباطی تغییر دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فرزاد خلفی روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های صنعت و معدن استان یزد افزود: همه این موفقیت ها باید به صورت مقایسه ای و تحلیلی از سوی روابط عمومی ها و رسانه ها به اطلاع مردم برسد
وی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی گفت: دنیای امروز ، دنیای ارتباطات است به گونه ای که توسعه تنها در صورت حرکت در مسیر ارتباطات و دخالت دادن آن در فرآیند تصمیم سازی محقق نمی شود
وی افزود: لازمه یک جامعه فعال ، پویا و توسعه یافته توجه ویژه به ارتباطات و روابط عمومی و داشتن مطالعات علمی و پیوست فرهنگی در طرح هاست
مشاور وزیر صنعت تصریح کرد: با توجه به نقش محوری ارتباطات در تصمیم سازی دستگاه ها ، روابط عمومی ها باید به عنوان نقطه اتکا و فرآیند محور در مسیر توسعه و ارتقاء مجموعه خود گام برداشته و زاویه دید سازمان را به سمت فعالیت های مشارکتی و ارتباطی تغییر دهند
خلفی اضافه کرد: روابط عمومی باید با بن بست شکنی در مرحله نخست ارتباطات درون سازمانی را تقویت کرده و سپس تصویر جامعه از مجموعه خود را اصلاح کند در عین حال باید فرهنگ شفاف سازی و عذر پذیری را در سازمان و میان مدیران تقویت کند
وی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی مظلوم تر از هر دولتی حتی دولت اصلاحات است ، تأکید کرد : روابط عمومی ها باید با رصد و تحلیل عملکردها و تهیه آمار مقایسه ای ، پاسخی منطقی ، متکی بر استدلال و نیز اقناعی به مردم بدهند
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت ادامه داد: به عنوان نمونه با وجود هجمه های زیاد به وضعیت تولید کارخانه های خودروسازی داخلی در چند سال اخیر شاهد رشد 40 درصدی این بخش در دولت تدبیر و امید و نیز صادرات تولیدات داخلی هستیم
وی خاطرنشان کرد: امروز انحصار صدا و سیما شکسته شده و شبکه های مجازی مرکز ثقل و توجه مردم شده و روابط عمومی ها باید با تولید پیام ها مختصر ، مفید ، اقناعی ، مقایسه ای و متکی بر آمار و ارقام وارد این فضا شده و به نوعی دردهای مردم را پاسخ دهند
این مسئول با بیان اینکه خیلی از هجمه ها علیه دولت بی انصافی بوده است ، گفت: روابط عمومی ها باید به هر صورت ممکن واقعیت را به اطلاع مردم رسانده و با نگاه حمایتی به تولید داخلی و توریج کالای ایرانی به ثبات و امنیت شغلی و گسترش رفاه و خدمات جامعه ایرانی کمک کنند
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت در ادامه سفر یک روزه به استان یزد از دو واحد تولیدی ایساتیس و کاشی مسعود یزد نیز بازدید کرد .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد