درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 00:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
  خبرنگاری توسعه
  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28602صفحه نخست » پنجشنبه، 19 اسفند 1395 - 23:22
توسعه دامنه ارائه خدمات ترجمه هوشمند گوگل
گوگل دامنه ارائه خدمات ترجمه هوشمند خود را افزایش داده تا افرادی که به زبان‌های هندی، روسی و ویتنامی صحبت می‌کنند هم بتوانند از آن استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل دامنه ارائه خدمات ترجمه هوشمند خود را افزایش داده تا افرادی که به زبان‌های هندی، روسی و ویتنامی صحبت می‌کنند هم بتوانند از آن استفاده کنند. این سیستم ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی به جای ترجمه تک‌تک لغات با استفاده از یک فرهنگ لغت به بررسی معنای کلی واژه‌ها با توجه به متن و سابقه استفاده کاربر از مترجم گوگل می‌پردازد و از این طریق بهترین معادل را پیشنهاد می‌کند. گوگل اولین بار در ماه نوامبر سال گذشته خدمات ترجمه هوشمند خود را ارائه داد و از جمله زبان‌های دیگری که تحت پوشش این خدمات قرار دارند می‌توان به ترکی، پرتغالی، ژاپنی و کره‌ای اشاره کرد.فناوری هوشمند این خدمات ترجمه، حتی برای ترجمه جملات هم موضوع کل عبارت یا پاراگراف را در نظر می‌گیرد و لذا نتیجه کار با ترجمه‌های ماشینی برخی نرم‌افزارهای ترجمه بسیار تفاوت دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد این ترجمه‌ها علاوه بر دقیق‌تر بودن به سبک تکلم مردمانی که اصالتا به همان زبان‌ها صحبت می‌کنند نیز نزدیک‌تر است. در حال حاضر خدمت ترجمه گوگل از ۱۰۳ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و قرار است طی هفته‌های آینده زبان‌های بیشتری بر مبنای فناوری هوش مصنوعی گوگل ترجمه شوند. البته گوگل تنها شرکت ارائه‌دهنده این خدمات نیست و موتور جست‌وجوی کره‌ای Naver هم خدمات مشابهی را برای ترجمه زبان‌های چینی، ژاپنی، کره‌ای و انگلیسی ارائه می‌دهد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4002

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد