درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28336صفحه نخست » سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 12:05
نمایشگاه رسانه‌های تخصصی برگزار می‌شود
پیش ثبت‌نام نمایشگاه رسانه‌های تخصصی، هفتم تا دهم اسفند از طریق وب‌سایت prssexpo.ir انجام می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نمایشگاه رسانه‌های تخصصی با هدف معرفی جایگاه و ظرفیت‌های رسانه‌های تخصصی، هموارسازی تحقق اقتصاد دانش بنیان و ارتقای سواد علمی جامعه، به مدت ۴ روز در بازه زمانی ۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می شود .

تمام نشریات (چاپی یا الکترونیک) دارای زمینه «اختصاصی» یا «تخصصی» می‌توانند در شش گروه «علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، پزشکی، کشاورزی و هنر» در این نمایشگاه حضور یابند. گروه یا گروه‌های دیگر، در صورت نصاب داشتن، اضافه می‌شوند .

گروه‌های زیر می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند :

۱ . نشریات چاپی یا الکترونیک که در پروانه انتشار آن ها عبارت اختصاصی یا تخصصی درج شده است .

۲ . دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور

۳ . پنج خبرگزاری اول، ۲۰ روزنامه اول، پنج خبرگزاری تخصصی اول و ۱۰ پایگاه خبری اول (مطابق طرح رتبه بندی رسانه ها )

۴ . غرفه های برتر بیست و یکمین و بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

۵ . نمایندگی‌های رسانه‌های خارجی در تهران

۶ . روابط عمومی دستگاه‌ها

۷ . نشریات علمی دانشجویی(به صورت تجمیعی (

نشریات هریک از دانشگاه‌ها می‌توانند به صورت انفرادی در گروه تخصصی خود و یا به صورت تجمیعی، حضور یابند .

«
نشست‌های خبری مسؤولان ارشد کشور، معرفی و تقدیر از مجلات ماندگار بخش خصوصی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی، تورهای آموزشی دانشگاه‌ها» از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نمایشگاه رسانه‌های تخصصی عنوان شده است .

به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه‌ریزی برای پیش‌بینی فضا، تأمین امکانات نمایشگاهی، تدارکات، تهیه خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و ...، پیش ثبت‌نام متقاضیان از تاریخ هفتم تا دهم اسفند ماه و از طریق وبسایت نمایشگاه مطبوعات (prssexpo.ir) انجام می شود .

تعرفه واگذاری غرفه‌ها نیز به این شرح است :

هر واحد سازه برای بخش خصوصی: ۵۰۰هزار تومان و برای رسانه های غیر خصوصی: یک میلیون تومان

رسانه‌هایی که در حوزه فناوری های نانو، زیستی، اطلاعات و شناختی منتشر می شوند، از تخفیف ویژه استفاده می کنند .

حداکثر سازه ثبت نامی برای هر رسانه، ۴ واحد است که به صورت پیش ساخته از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه طراحی، اجرا و تحویل می شود .

محل برگزاری نمایشگاه پس از برآورد نهایی و بر اساس میزان ثبت نام اولیه رسانه‌ها و رسیدن به نصاب، اعلام می شود .

 

منبع: سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد