درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28291صفحه نخست » دوشنبه، 2 اسفند 1395 - 23:55
رقیب اسکایپ عرضه شد
شرکت آمازون به دنبال یافتن راه‌هایی برای کمک به کسب و کارهای کوچک و افزایش درآمد آنها است، از همین رو خدماتی موسوم به chime را عرضه کرده تا ارتباطات مجازی این افراد را تسهیل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت آمازون به دنبال یافتن راه‌هایی برای کمک به کسب و کارهای کوچک و افزایش درآمد آنها است، از همین رو خدماتی موسوم به chime را عرضه کرده تا ارتباطات مجازی این افراد را تسهیل کند. چایم یک سرویس ارتباطی یکپارچه توصیف شده که برگزاری ویدئو کنفرانس را تسهیل می‌کند. عرضه این محصول رقابتی مستقیم با اسکایپ، برنامه تلفن اینترنتی مایکروسافت محسوب می‌شود که برقراری تماس‌های صوتی و ویدئویی اینترنتی را ممکن می‌کند. اسکایپ با رایانه‌های رومیزی، آی او اس و اندروید سازگاری دارد. با استفاده از چایم می‌توان زمان برنامه‌ریزی یک نشست را مشخص کرد و برنامه مذکور قبل از فرارسیدن زمان این کار برای همه افراد شرکت‌کننده پیامی را به منظور اطلاع‌رسانی ارسال می‌کند. در این حالت کاربران با تنها یک کلیک می‌توانند در نشست مجازی حضور یابند. چایم به هر کاربر امکان می‌دهد تا فردی که قصد صحبت با او را دارد به‌طور دقیق انتخاب کند تا تمرکز افراد در حین صحبت کردن مشخص شود. آمازون مدعی است این سرویس فاقد اختلال‌های صوتی و تصویری است و بنابراین می‌توان از آن برای برگزاری نشست‌های حرفه‌ای و کاری به راحتی بهره برد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3988

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد