درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28143صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 بهمن 1395 - 13:04
کارگاه آموزشی اصول و فنون خبرنویسی برای رابطین خبری دانشگاه تهران برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه آموزش اصول خبرنویسی برای رابطین خبری دانشگاه تهران، صبح امروز یکشنبه سوم بهمن‌ماه در دانشگاه تهران برگزار شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه آموزش اصول خبرنویسی برای رابطین خبری دانشگاه تهران، صبح امروز یکشنبه سوم بهمن‌ماه در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه‌تهران، در ابتدای این کارگاه نیم روزه که به همت اداره کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه‌ تهران و با حضور رابطین خبری و مسئولان روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، دکتر سید‌احمد‌رضا خضری، مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه در سخنانی با تأکید به اهمیت بحث اطلاع‌رسانی از موفقیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه، دانشگاه تهران را مهمترین و برجسته‌ترین دانشگاه کشور خواند که طبعاً اخبار آن نیز می‌تواند برجستگی و اهمیت در همین سطح داشته باشد.

دکتر خضری تشکیل شورای رابطین خبری دانشگاه را از اتفاقات مهم در حوزه اطلاع‌رسانی دانشگاه دانست که می‌تواند با توجه به پراکندگی واحدهای دانشگاه، در پوشش اخبار علمی و اجرایی دانشگاه بسیار مؤثر واقع شود و روند اطلاع‌رسانی از وقایع دانشگاه را تسریع جدی ببخشد.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه، ضمن تشکر از تلاش‌های رابطین محترم خبری که این مسئولیت را انجام می‌دهند، گفت: «قطعاً تلاش‌های همکاران بسیار ارزشمند است، دانشگاه نیز با لحاظ ارزش این موضوع، از فعالیت این عزیزان تقدیر لازم خواهد نمود».

پس از صحبت‌های مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی،‌ رابطین خبری دانشگاه، دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوع اطلاع‌رسانی ارایه نمودند و سپس کارگاه اصول خبرنویسی، با تدریس عباس خش‌اندیش، معاون خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد