درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:03   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28079صفحه نخست » سه شنبه، 19 بهمن 1395 - 11:17
چرا باید با یک شرکت حرفه ای بهینه سازی سایت همکاری کنید؟
تفکر بسیاری از کارشناسان بازاریابی و مدیران ارشد شرکت ها بر این است که سرمایه گذاری روی بهینه سازی سایت موجب هدر رفتن منابع مالی شرکت شده و نمی تواند بازگشت سرمایه خوبی را به همراه داشته باشد!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تفکر بسیاری از کارشناسان بازاریابی و مدیران ارشد شرکت ها بر این است که سرمایه گذاری روی بهینه سازی سایت موجب هدر رفتن منابع مالی شرکت شده و نمی تواند بازگشت سرمایه خوبی را به همراه داشته باشد!

اما در عصر کنونی که شاهد حضور کاربران زیادی در اینترنت و رسانه های آنلاین هستیم و گرایشی که حاکی از علاقه آنها به جست وجو و فعالیت در این پلتفرم ها است، این تفکر را نقض می کند.

یکی از استراتژی هایی که در رشد و توسعه برند و کسب و کار شما به صورت آنلاین نقش مهمی ایفا می کند بهینه سازی و افزایش رتبه سایت است.

ممکن است این سوال مطرح شود که چرا بهینه سازی سایت تا این اندازه برای کسب و کارتان حیاتی است؟

در سال های اخیر افزایش تعداد کاربران اینترنت، موجب شده تا صاحبان کسب و کار با نمایش کالا یا خدمات شان به صورت آنلاین مشتریان بالقوه زیادی را جذب و آنها را در چرخه فروش قرار دهند.

با بهینه سازی و افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی مشخص به راحتی می توان نام خود را در معرض دید مخاطبین قرار داده و از آن به عنوان مزیت رقابتی استفاده کرد.

برخی بر این عقیده هستند که بهینه سازی سایت فعالیتی ساده و ابتدایی است که تنها با قرار دادن متاتگ های کلمات کلیدی و توضیحات انجام می شود، اما با توجه به استانداردهای جدید گوگل و الگوریتم های پیچیده ای که برای امتیازدهی به سایت ها لحاظ شده، بهینه سازی سایت تبدیل به حرفه ای پویا و به روز شده و دیگر نمی توان با استفاده از متدهای قدیمی و بارگذاری محتوای زیاد در سایت به رتبه خوبی دست یافت.

در لیست زیر به بیان مختصر مواردی که توسط تیم های حرفه ای بهینه سازی سایت انجام می شود پرداخته ایم:

یکی از اساسی ترین فاکتورهای افزایش رتبه سایت در گوگل، یاهو و دیگر موتورهای جست وجو تعداد ورودی هایی است که سایت شما از دیگر سایت ها دریافت می کند که به اصطلاح به آن بک لینک گفته می شود. شما می توانید به راحتی بک لینک هایی را از سایت های دیگر ایجاد کنید اما کیفیت آن سایت ها برای گوگل حائز اهمیت است.

این یکی از خدماتی است که تیم های حرفه ای بهینه سازی سایت انجام می دهند که با شناسایی سایت های مرتبط با زمینه فعالیت مشتری و ایجاد بک لینک های مناسب موجب افزایش رتبه سایت در گوگل می شوند.

متخصصان بهینه سازی سایت با بازنگری و ارزیابی وب سایت شما اطمینان حاصل می کنند تا تمامی نکات و استانداردهای جدید در آن رعایت شده و می تواند امتیاز بهتری را از گوگل اخذ کند. اکثر افراد در حوزه بازاریابی اهمیت تعیین کلمات کلیدی در صفحات سایت را می دانند اما متدهای زیادی وجود دارد که با رعایت آنها می توان میزان اثربخشی کلمات را افزایش داد.

همکاری با تیم های حرفه ای بهینه سازی سایت موجب کاهش هزینه ها می شود. شرکت های زیادی هستند که پیشنهاد مبالغی پایین جهت افزایش رتبه سایت مشتریان و ترغیب به فعالیت با آنها می کنند و پس از گذشت مدتی و عدم دستیابی به نتیجه مناسب موجب هدر رفتن هزینه، زمان و بی اعتمادی در مشتری می شود.

در حال حاضر در بازار ایران بهینه سازی سایت به دو روش انجام می شود:

۱. ایجاد ترافیک مجازی روی وب سایت از کانال های مختلف که به آن black hat گفته می شود. با این روش سایت شما در مدت زمان کوتاهی موقعیت مناسبی را در گوگل به دست می آورد اما پس از مدتی این سایت ها توسط گوگل شناسایی و بلاک شده و جایگاه آنها تنزل می یابد.

۲. با شناسایی و ارزیابی کلمات کلیدی و استفاده از متدهای استاندارد گوگل انجام می شود. در این روش سعی می شود با تهیه محتوای مناسب و ایجاد ارتباط بین رسانه ها و سایت های مرتبط میزان ترافیک آن افزایش یافته و موجب اخذ رتبه بهتری در گوگل شود. البته این روش مستلزم صرف زمان بیشتری نسبت به حالت اول است.

در نهایت بهینه سازی سایت می تواند در جذب مخاطبین بیشتر، توسعه برند و ایجاد مزیت رقابتی شود و کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات را در پی خواهد داشت.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد