درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 13:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27923صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 بهمن 1395 - 13:46
روابط عمومی ها با استفاده از فرصت دهه فجر، عملکرد دولت تبیین کنند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان گفت: باید دستاوردها و خدمات دولت و نظام اسلامی در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه، به درستی برای مردم تبیین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان گفت: باید دستاوردها و خدمات دولت و نظام اسلامی در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه، به درستی برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف گلشن روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان در استانداری گیلان افزود: همچنین بایستی اقدامات دستگاه ها درباره اقتصاد مقاومتی که یک راهبرد استراتژیک است، به اطلاع مردم رسانده شود.


وی تاکید کرد که روابط عمومی ها با استفاده از فرصت دهه فجر و ظرفیت رسانه ها ، عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند.


گلشن ادامه داد: مانند ایام تعطیلات نوروزی، عملکرد دستگاه های اجرایی طی دهه فجر ارزیابی و برترین ها تا پایان امسال مشخص می شوند.


مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز با بیان اینکه روابط عمومی چشم و چراغ یک دستگاه و رسانه است ، گفت: روابط عمومی با تعاملی که با مخاطبان و رسانه ها برقرار می کند، در شناساندن سازمان خود به آنها نقش اساسی دارد.


کریم خورسندی از دستگاه ها خواست تا از همه رسانه های مکتوب و دیجیتال استان برای ارائه عملکرد دولت استفاده کنند.


مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز گفت: دهه فجر بهانه ای است تا عملکرد دستگاه ها را برای مردم تبیین کنیم.


قاسم مصفا افزود: مخاطب را هوشمند در نظر بگیریم و تحت شرایط روز قرار نگیریم.


وی اضافه کرد: حفظ جایگاه و ساختار خوب روابط عمومی، می تواند تاثیر مناسبی برای ارائه اطلاعات به مخاطبان داشته باشد.


نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان روز یکشنبه در استانداری گیلان با حضور و سخنرانی محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد