درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27843صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 4 بهمن 1395 - 12:21
 راز آدم های شاد
نویسنده سعید داورپناه - بشر امروزی اهمیت بیشتری برای ایجاد شادی و آرامش شخصی قائل است. بخش بزرگی از اجتماع شهرنشین، خواهان فراهم کردن زندگی بهتر برای خود است. مهم‌‌‌‌تر از همه اینکه این جستجو برای خوشبختی، دیگر به مردم چند کشور بزرگ غربی محدود نمی شود.
  

بشر امروزی اهمیت بیشتری برای ایجاد شادی و آرامش شخصی قائل است. بخش بزرگی از اجتماع شهرنشین، خواهان فراهم کردن زندگی بهتر برای خود است. مهم‌‌‌‌تر از همه اینکه این جستجو برای خوشبختی، دیگر به مردم چند کشور بزرگ غربی محدود نمی شود.

در یکی از وسیع‌ترین تحقیقات که توسط دو دانشگاه امریکایی در سطح 48 کشور دنیا صورت گرفته است 10 هزار نفر در یک سنجش عمومی رای داده اند که « شاد بودن» آرزوی اول بشر باشد. دو آرزوی فراگیر دیگر در این سنجش، ثروتمند شدن و رفتن به بهشت بوده است.

شادی واقعی البته با احساسات جالب و لذتبخش فرق دارد. شادی و آرامش که این روزها همه به دنبال آن هستند نوعی راحتی است که به نیازهای جسمی بها نمی دهند و آن را ساده برگزار می کنند.

آدم های خوشبین به نظر می رسد خود را با ماجراهای متنوع درگیر می کنند. آنها قبل از هر چیز افراد کنجکاوی هستند. آدم های شاد به دنبال تشویش و حتی کمی دردسر می گردند. آنها می دانند که برای رفع عطش کنجکاوی، اعمال و رفتاری از آنها سر خواهد زد که به خودی خود دلهره و نگرانی ایجاد خواهد کرد. به عبارتی دیگر اگر سختی نکشی و اگر بیقرار و مضطرب نشوی، خبری از شادی نخواهد بود.

تحقیقات روانشناس دانشگاه کویین البته نشان داده است که خوشبینبودن با دقت و تاکید در جزئیات همراه نیست. فقط افراد افسرده به شدت درگیر جزئیات لحظه به لحظه زندگی شان هستند.

برای همین افراد شاد آنهایی هستند که گاهی اجازه می دهند اتفاقات ناگوار فقط اتفاق بیفتد بدون آنکه واردش شوند. منظور این نیست که افراد شاد مشکلات را انکار یا پنهان می کنند بلکه رسیدن به این درک است که خطاها و بدبیاری ها اجتناب ناپذیر است.

البته بزرگترین انتقاد به آدم های شاد و خوشبین این است که واقعگرا نیستند. بدی ها و پلیدی را به خوبی درک نمی کنند و از همه مهمتر اینکه زیاد اهل جزئیات و دقت نیستند. بررسی صورت گرفته توسط دکتر Joseph Forgas از دانشگاه New South Wales بازگو کننده این حقیقت است که آدم های مثبت و خوش خیال، راحت تر گول می خورند و دروغ گفتن به آنها زیاد سخت نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد