درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 13:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27843صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 4 بهمن 1395 - 16:15
 راز آدم های شاد
نویسنده سعید داورپناه - بشر امروزی اهمیت بیشتری برای ایجاد شادی و آرامش شخصی قائل است. بخش بزرگی از اجتماع شهرنشین، خواهان فراهم کردن زندگی بهتر برای خود است. مهم‌‌‌‌تر از همه اینکه این جستجو برای خوشبختی، دیگر به مردم چند کشور بزرگ غربی محدود نمی شود.
  

بشر امروزی اهمیت بیشتری برای ایجاد شادی و آرامش شخصی قائل است. بخش بزرگی از اجتماع شهرنشین، خواهان فراهم کردن زندگی بهتر برای خود است. مهم‌‌‌‌تر از همه اینکه این جستجو برای خوشبختی، دیگر به مردم چند کشور بزرگ غربی محدود نمی شود.

در یکی از وسیع‌ترین تحقیقات که توسط دو دانشگاه امریکایی در سطح 48 کشور دنیا صورت گرفته است 10 هزار نفر در یک سنجش عمومی رای داده اند که « شاد بودن» آرزوی اول بشر باشد. دو آرزوی فراگیر دیگر در این سنجش، ثروتمند شدن و رفتن به بهشت بوده است.

شادی واقعی البته با احساسات جالب و لذتبخش فرق دارد. شادی و آرامش که این روزها همه به دنبال آن هستند نوعی راحتی است که به نیازهای جسمی بها نمی دهند و آن را ساده برگزار می کنند.

آدم های خوشبین به نظر می رسد خود را با ماجراهای متنوع درگیر می کنند. آنها قبل از هر چیز افراد کنجکاوی هستند. آدم های شاد به دنبال تشویش و حتی کمی دردسر می گردند. آنها می دانند که برای رفع عطش کنجکاوی، اعمال و رفتاری از آنها سر خواهد زد که به خودی خود دلهره و نگرانی ایجاد خواهد کرد. به عبارتی دیگر اگر سختی نکشی و اگر بیقرار و مضطرب نشوی، خبری از شادی نخواهد بود.

تحقیقات روانشناس دانشگاه کویین البته نشان داده است که خوشبینبودن با دقت و تاکید در جزئیات همراه نیست. فقط افراد افسرده به شدت درگیر جزئیات لحظه به لحظه زندگی شان هستند.

برای همین افراد شاد آنهایی هستند که گاهی اجازه می دهند اتفاقات ناگوار فقط اتفاق بیفتد بدون آنکه واردش شوند. منظور این نیست که افراد شاد مشکلات را انکار یا پنهان می کنند بلکه رسیدن به این درک است که خطاها و بدبیاری ها اجتناب ناپذیر است.

البته بزرگترین انتقاد به آدم های شاد و خوشبین این است که واقعگرا نیستند. بدی ها و پلیدی را به خوبی درک نمی کنند و از همه مهمتر اینکه زیاد اهل جزئیات و دقت نیستند. بررسی صورت گرفته توسط دکتر Joseph Forgas از دانشگاه New South Wales بازگو کننده این حقیقت است که آدم های مثبت و خوش خیال، راحت تر گول می خورند و دروغ گفتن به آنها زیاد سخت نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد