درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27841صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 بهمن 1395 - 11:29
سند راهبردی روابط عمومی‌های کردستان تدوین شده است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سابق شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان: سند راهبردی روابط عمومی‌های کردستان تدوین شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس سابق شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان: سند راهبردی روابط عمومی‌های کردستان تدوین شده است.

 

رئیس سابق شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان از تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: این سند به زودی به عنوان نقشه راه و مرجعی برای اتحاد رویه در برخورد با روابط عمومی‌ها به دستگاه‌ها ابلاغ می‌‌شود.

به گزارش شارا، کوهسار دادور ظهر امروز در نشست انتخابات هیأت رئیسه شورای
روابط عمومی‌های استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در زمانی که به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان در دولت تدبیر و امید توفیق خدمت پیدا کردم، با توکل بر خدا و قدرت یادگیری که از آموزش و پرورش با خود آورده بودم توانستم چیزهای زیادی را از مجموع همکاران روابط عمومی و رسانه‌ها یاد بگیریم.

وی گفت: به عنوان یکی از اعضای شورای روابط عمومی‌های استان از تغییراتی که در چارت استانداری پیش آمد و منجر به حذف مدیرکل روابط عمومی شد، بسیار ناراحت هستم.

رئیس سابق شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان خاطرنشان کرد: متاسفانه به واسطه این تصمیم از استفاده‌هایی که می‌توانستم از حضور در این جمع ببرم و به واسطه این تصمیم نامناسب از آن محروم شدم.

دادور با بیان اینکه روابط عمومی‌ استانداری در کنار خبرنگاران در زمانی که بنده به عنوان مدیرکل این مجموعه فعالیت می‌کردم در راستای تقویت گفتمان توسعه در استان اقدامات قابل توجهی انجام داد، گفت: هیأت رئیسه روابط عمومی‌ها با خرد جمعی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها توانست به عنوان نماینده این شورا دستورات و برنامه‌ریزی‌های مناسبی را داشته باشد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری استانداری کردستان خاطرنشان کرد: تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های استان که کردستان ما جزو معدود استان‌هایی بود که در آن اجرا شد.

به گفته دادور، این سند به عنوان نقشه راه و مرجعی برای اتحاد رویه در برخورد با روابط عمومی‌ها به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی از پیگیری مسکن برای روابط عمومی‌ها از سوی هیئت رئیسه دور چهارم شورای روابط عمومی‌ها اشاره کرد و افزود: امیدواریم هیأت رئیسه دور پنجم شورای روابط عمومی‌های استان بتوانند مسیری را که این هیئت در دور چهارم آغاز کرده دنبال و به نتایج مطلوب برسانند.

رئیس سابق شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان با بیان اینکه جلسات هیأت رئیسه دور چهارم روابط عمومی‌های استان در راستای اتخاذ تصمیمات مختلف به صورت مرتب برگزار شد، اظهار کرد: البته این جلسات با توجه به اینکه مسائل محرمانه‌ای در آن مطرح می‌شد بدون حضور رسانه‌ها برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دادور در پایان تصریح کرد: از زحمات استاندار و تمام مجموعه روابط عمومی‌های استان که در چهارمین دوره این شورا فعالیت و کمک کرده‌اند تقدیر می‌کنم و امیدوارم در دوره جدید نیز افرادی به عنوان هیأت رئیسه شورای روابط عمومی انتخاب شوند که بتوانند کار را به بهترین شکل دنبال کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد