درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27826صفحه نخست » روابط عمومی و زنانیکشنبه، 3 بهمن 1395 - 15:36
مدیران زن در روابط عمومی
تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان در عرضه‌های علمی و حرفه‌ای نمود بیشتری یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان در عرضه‌های علمی و حرفه‌ای نمود بیشتری یابد.

 

در پژوهشی که در حوزه روابط عمومی در خصوص تجربیات زنان به عمل آمد، به موضوعاتی چون حقوق و تفاوت‌های شغلی، تمایز جنسی، اطلاعات و قدرت مدیران در شرکت‌ها، مهارت‌های تأثیرگذار مدیریتی و توانایی‌های علمی در انجام پژوهش پرداخته شده است.


در این مطالعه از سه عنوان اصلی استفاده شده است تا راحتتر بتوان مدیریت را در روابط عمومی تشریح کرد. عناوین یاد شده عبارتند از:
الف – توصیف مدیریت که در گذشته ارائه شده است.
ب – انتصاب افراد، زیرا مدیران از فرصت‌های بیشتری برای هدایت و رهبری برخوردارند.
ج – منصوب شدن به پست‌های مدیریتی در سازمانهای حرفه‌ای و اجتماعی.


مدیران زن در روابط عمومی با مردم در درون یا برون از سازمان ارتباط برقرار کرده‌اند. آنان دارای تجربه هستند و مسئولیت‌ها را به سایر افراد در سازمان تفویض می‌کنند. همچنین ممکن است در سازمان حرفه‌ای به پست‌های مدیریتی منصوب شده باشند و برای ایفای نقش مدیریتی خود پاداش دریافت کنند.

 

زبان مدیریت آنان به شیوه ارتباطات درونی اشاره کرد که شبیه الگوی ارتباطات دوسویه است. زنان همچنین بر استفاده از راهکار انسان‌دوستانه در برخورد با گروه کارکنان زیردست تأکید کردند. بخش تئوریک این پژوهش شامل بروز عواملی است که ممکن است نشانگر الگوی مدیریت زنان در روابط عمومی باشد. بخش حرفه‌ای پژوهش نمایانگر راهبردهای ارتباطات است که رهبران زن از آنها در فرآیند مدیریت استفاده می‌کنند.

 

منبع: سایت همایش زن و روابط عمومی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد