درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27789صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 1 بهمن 1395 - 18:13
دلایل اصلی موفقیت ترامپ از حیث روابط عمومی
آنچه بیشتر از همه آشکار است این است که هیچ یک از این مسائل از هم جدا نیستند. همه آنها به هم متصل بوده و به نوعی یکدیگر را تغذیه می کنند، و این تصادفی نیست. این یک استراتژی روابط عمومی خوب است، و این چیزی است که ترامپ به دقت روی آن کار کرده است، با این حال گاهی اوقات این مسئله اتفاقی به نظر می رسد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دلایل اصلی موفقیت ترامپ، از حیث روابط عمومی:


• او یک برند بزرگ است - مانند کوکا کولا، نایک و یا دیوید بکهام، ترامپ نامی است که برای همه آشناست، حتی قبل از تاخت و تاز او در حوزه سیاست های ریاست جمهوری. مردم به نامی که می شناسند، بسیار بیشتر اعتماد می کنند.


• او یک شخصیت بزرگ است - در جهان فوتبال، یک دلیل برای این مسئله وجود دارد که چرا همواره خوزه مورینیو دو برابر بیشتر از کارلو آنچلوتی، در ستون اخبار سر و صدا می کند (دو برابر بیشتر توجه رسانه ها را به خود جلب می کند). مورینیو پر سر و صدا و بی پروا، بحث برانگیز و متمایز است. رسانه ها این مسائل را دوست دارند، و مردم نیز این موضوع را دوست دارند (یا از آن متنفرند). در هر دو صورت، آنها وقت و پول خود را در این مسئله هزینه می کنند، و این نشان می دهد که این مسئله برای آن ها مهم است.


• او متفاوت است - در دریای رقابت، شما باید متمایر و برجسته باشید. و ترامپ با سبک، پیام و موهای متمایزش، قطعا می تواند این کار را انجام داد.


• برای فهماندن پیام مهم خود به دیگران، بی نهایت سخت تلاش کرد - روابط عمومی خوب به معنی یک پیام ساده و باثبات است. در سیاست، شما معمولا نیاز به چیزی بیشتر از زیرساخت ها دارید، اما ترامپ از این مسئله نگران نبود. او بر روی تصویر (تمثال) بزرگ تمرکز می کرد، و هر دفعه همان پیام های کلیدی را دوباره هدف قرار می داد. از هر کس که بپرسید ترامپ به چه چیزی اعتقاد دارد، آن ها قادر خواهند بود از حفظ به شما پاسخ دهند. اگر همین کار را برای جب بوش انجام دهید (یعنی از مردم راجع به اعتقادات او بپرسید)، شما کمی بیش از یک نگاه پوچ در پاسخ دریافت خواهید کرد. مردم دیدگاه های ترامپ را به یاد دارند، و هنگامی که آنها بتوانند به یاد داشته باشند، می توانند موافق باشند.


• تماس های شخصی - به اکانت توییتر ترامپ نگاه کنید. ممکن است تمامی توییت ها را خودش بنویسد، یا ممکن است خودش ننویسد، اما نکته مهم این است که ما معتقدیم او خود این کار را می کند. وقتی که او صحبت می کند، مردم احساس می کنند او به صورت شخصی و انفرادی با تک تک آنها در حال صحبت است.


• مخاطبان خود را می شناسد - هر چند ظواهر امر می تواند فریبنده باشد، ترامپ سیاست خود را با توجه افکاری که سر میز صبحانه به سراغش می آید نمی سازد. هر یک از پیام های او، در عین شدت، یک بخش خاص از مخاطبان را هدف قرار می دهد. اگر شما بدانید مشتریان تان از اتومبیل های سریع خوش شان می آیند، شما به آنها اتومبیل فراری را پیشنهاد خواهید کرد، نه یک-چرخ.


آنچه بیشتر از همه آشکار است این است که هیچ یک از این مسائل از هم جدا نیستند. همه آنها به هم متصل بوده و به نوعی یکدیگر را تغذیه می کنند، و این تصادفی نیست. این یک استراتژی روابط عمومی خوب است، و این چیزی است که ترامپ به دقت روی آن کار کرده است، با این حال گاهی اوقات این مسئله اتفاقی به نظر می رسد.


منبع: FILE

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد