درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27660صفحه نخست » یکشنبه، 26 دی 1395 - 12:28
حس مشتری
برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد. این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد. این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است. ایجاد حس مشترک از طریق حواس پنجگانه و عناصر محصول می تواند مقدمه ایجاد یک نوستالژی و وفاداری به یک برند باشد، لذا داشتن دانش نسبت به حواس پنجگانه ضرورت دارد زیرا تاثیر و ارتباط بین این حواس با تغییرات رفتار مصرف کنندگان یک بازاریابی مدرن تلقی می شود.

سال هاست که با مفهوم بازاریابی حسی از طریق تعداد معدودی اثر ترجمه شده آشنا هستیم، ولی منبع اصیل برای هر تکنیک ایجاد شده به بنیانگذار آن بر می گردد. در میان کتاب های بازاریابی حسی اثر پروفسور آرادنا کریشنا که بنیانگذار و محقق دانش بازاریابی حسی است، دیده نمی شود که دلایل آن به منطبق نبودن برندهای مورد مطالعه با فرهنگ مان برمی گردد ولی با توجه به غنی بودن این اثر نمی توان به همین راحتی از آن گذشت، لذا برنامه ترجمه کتاب حس مشتری با تغییرات هماهنگ شده با مولف، در دستور کار دکتر کامبیز حیدرزاده (دارای بیش از ۴۰ اثر ترجمه در بازاریابی) و داود حسین آبادی ساده (دانشجوی دکترای بازاریابی) و متخصص نورمارکتینگ قرار گرفت و کمتر از یک سال، از اول پاییز ۱۳۹۵ از طریق موسسه کتاب مهربان نشر به بازار عرضه شد.

به گفته مترجمین کتاب، این اثر با هیچ کتاب بازاریابی حسی قابل مقایسه نیست که دلیل آن به اجرایی بودن مطالب بر می گردد، زیرا کتاب برگرفته از تحقیقات کلینیک بازاریابی حسی پروفسورآرادنا کریشنا برای برندهای مطرح دنیا است که در ژورنال های معتبر دنیا به چاپ رسیده است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد