درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 04:02   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27626صفحه نخست » پنجشنبه، 23 دی 1395 - 23:56
فیس‌بوک با پرداخت پول به کاربران به جنگ یوتیوب می‌رود
فیس‌بوک ظاهرا مقدمات پخش تبلیغات در دل ویدیوهایی که روی این شبکه اجتماعی منتشر می‌شوند را فراهم می‌کند. بخشی از درآمد تبلیغات هم به صاحب ویدیو تعلق می‌گیرد. فیس بوک مدت‌هاست حساب ویژه‌ای روی ویدیو باز کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس‌بوک ظاهرا مقدمات پخش تبلیغات در دل ویدیوهایی که روی این شبکه اجتماعی منتشر می‌شوند را فراهم می‌کند. بخشی از درآمد تبلیغات هم به صاحب ویدیو تعلق می‌گیرد. فیس بوک مدت‌هاست حساب ویژه‌ای روی ویدیو باز کرده است.

گفته می‌شود بزرگترین شبکه اجتماعی جهان در زمینه تبلیغات ویدیویی سیاست تازه‌ای در پیش گرفته است؛ اینکه تبلیغ در دل ویدیوها (نه در آغاز ویدیو) گنجانده شوند و بیش از نیمی از درآمد حاصل از آن (۵۵ درصد) هم به حساب صاحب ویدیو واریز شود. این همان درصدی است که یوتیوب، یکه‌تاز تبلیغات ویدیویی آنلاین، به صاحبان ویدیو اختصاص می‌دهد.

فیس‌بوک تا به حال سه ثانیه تماشای یک کلیپ را به عنوان "یک مورد تماشا" ثبت می‌کرد. این سبک شمارش مورد اختلاف است، به ویژه از زمانی که ویدیوها در فید به صورت خودکار پخش می‌شوند. حال اما از شواهد برمی‌آید که مدت‌زمان تماشای ویدیو برای دست‌اندرکاران فیس‌بوک مهم‌تر از شمار دفعات تماشای ویدیوها شده است.

بر اساس خبری که پایگاه اینترنتی "رکورد" منتشر کرده، در میانه‌ی ویدیوهایی تبلیغ پخش می‌شود که مخاطب دست‌کم ۲۰ ثانیه آنها را تماشا کند و طول کلیپ هم کمتر از ۹۰ ثانیه نباشد. به عبارت دیگر، فیس‌بوک از تهیه‌کنندگان ویدیو می‌خواهد کلیپ‌های طولانی‌تر و البته جذاب‌تری تولید کنند تا در سود تبلیغات سهیم شوند.

کارشناسان عرصه اینترنت انتظار دارند که در سال‌های پیش رو بخش عمده محتوای منتشرشده در اینترنت در قالب ویدیو باشد. فیس‌بوک هم مدت‌هاست که بر این مدیوم متمرکز شده و کاربران خود را به‌طور مستقیم و غیر مستقیم به تولید و انتشار بیشتر ویدیوکلیپ ترغیب می‌کند. پخش مستقیم در فیس‌بوک و همچنین برجسته‌تر کردن ویدیوها در خبرخوان این شبکه اجتماعی، شاهدی بر این مدعاست.

این تمرکز از قرار معلوم بی‌تأثیر هم نبوده است. مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک، در آغاز سال ۲۰۱۶ در گزارشی فصلی خود خبر داد که کاربران این شبکه اجتماعی روزانه ۱۰۰ میلیون ساعت ویدیو در فیس‌بوک تماشا می‌کنند.

گوگل با راه‌اندازی گوگل‌پلاس تلاش کرد بخشی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به سمت خود بکشد. این غول اینترنتی با وجود همه‌ی امکانات خود اما نتوانست به رقیبی جدی برای فیس‌بوک تبدیل شود. حال به نظر می‌رسد فیس‌بوک با استراتژی تازه خود در عرصه تبلیغات آنلاین بخت خود را در رقابت با یوتیوب و مالک آن، گوگل می‌آزماید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد