درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 18:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27455صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 7 دی 1395 - 09:34
روابط عمومی، تأثیرگذار بر ارتباطات
هرگز زمانی هیجان انگیزتر برای حرفه ای بودن در ارتباطات وجود نداشته است. ابزار بیشتر و تکنولوژی های بیشتری در دسترس هستند تا به ما در مشاغل مان، راه های جدید برای تخمین آنچه انجام می دهیم و تکامل مستمر در مدل های تجارت و انتظارات از مشتری ها و سازمان ها، کمک می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هرگز زمانی هیجان انگیزتر برای حرفه ای بودن در ارتباطات وجود نداشته است. ابزار بیشتر و تکنولوژی های بیشتری در دسترس هستند تا به ما در مشاغل مان، راه های جدید برای تخمین آنچه انجام می دهیم و تکامل مستمر در مدل های تجارت و انتظارات از مشتری ها و سازمان ها، کمک می کنند.

 

هر چه آن را بنامیم – روابط عمومی، تأثیرگذار بر ارتباطات و یا ارتباطات استراتژیک- مدیران متوجه هستند که روابط عمومی ها نیروی پیش رو در ساخت و حفظ قدرت برندها هستند. آنها این موضوع را درک می کنند که مهارت و خلاقیت برای ارائه پیشرفت های مدیریتی به رسانه ها و روابط عمومی ها نیاز است.


مسایل زیادی وجود دارد که ارتباطات استراتژیک در حال حاضر با آن روبروست. صنعت ارتباطات چندوجهی تر، پیچیده تر و هیجان انگیزتر شده است چرا که بیشتر حرفه ای ها آن را پذیرفته و سازمان های شان را در جهت خلاقیت در تکنولوژی و تجزیه و تحلیل پیش می برند. حرفه ای هایی که می توانند مهارت های جدید کسب کنند و محیط در حال تغییر را به نفع برند، فرصت فوق العاده ای برای ایجاد تغییر کلی در خودشان و پیشرفت کردن دارند. یکی از حوزه هایی که ارتباطات حرفه ای به دستیابی به شهرت در آن ادامه می دهد، خطوط ارتباطی بازاریابی است.

 

قوانین در حال تغییر هستند و تعریف روابط عمومی متفاوت بین روابط عمومی و بازاریابی را سخت و سخت تر می کنند. این نوع جدید از ارتباط به طور مداوم در حال پذیرش رویارویی با چالش های جدید و فرصت های استراتژیک است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد