شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- هرگز زماني هيجان انگيزتر براي حرفه اي بودن در ارتباطات وجود نداشته است. ابزار بيشتر و تكنولوژي هاي بيشتري در دسترس هستند تا به ما در مشاغل مان، راه هاي جديد براي تخمين آنچه انجام مي دهيم و تكامل مستمر در مدل هاي تجارت و انتظارات از مشتري ها و سازمان ها، كمك مي كنند.
هر چه آن را بناميم – روابط عمومي، تأثيرگذار بر ارتباطات و يا ارتباطات استراتژيك- مديران متوجه هستند كه روابط عمومي ها نيروي پيش رو در ساخت و حفظ قدرت برندها هستند. آنها اين موضوع را درك مي كنند كه مهارت و خلاقيت براي ارائه پيشرفت هاي مديريتي به رسانه ها و روابط عمومي ها نياز است.
مسايل زيادي وجود دارد كه ارتباطات استراتژيك در حال حاضر با آن روبروست. صنعت ارتباطات چندوجهي تر، پيچيده تر و هيجان انگيزتر شده است چرا كه بيشتر حرفه اي ها آن را پذيرفته و سازمان هاي شان را در جهت خلاقيت در تكنولوژي و تجزيه و تحليل پيش مي برند. حرفه اي هايي كه مي توانند مهارت هاي جديد كسب كنند و محيط در حال تغيير را به نفع برند، فرصت فوق العاده اي براي ايجاد تغيير كلي در خودشان و پيشرفت كردن دارند. يكي از حوزه هايي كه ارتباطات حرفه اي به دستيابي به شهرت در آن ادامه مي دهد، خطوط ارتباطي بازاريابي است.
قوانين در حال تغيير هستند و تعريف روابط عمومي متفاوت بين روابط عمومي و بازاريابي را سخت و سخت تر مي كنند. اين نوع جديد از ارتباط به طور مداوم در حال پذيرش رويارويي با چالش هاي جديد و فرصت هاي استراتژيك است.