درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:04   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27290صفحه نخست » سه شنبه، 23 آذر 1395 - 11:16
آینده پژوهی در کار و کسب
یکی از ایراداتی که به تحقیقات کمی در بازاریابی گرفته می شود، این است که تلاش می شود با مطالعه آماری و عدد و رقمی رفتار مصرف کننــدگان در گذشته، به تصمیم سازی هایی برای آینده بپردازد، در حالی که با عینک دیروز و امروز نمی توان به فردا نگاه کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یکی از ایراداتی که به تحقیقات کمی در بازاریابی گرفته می شود، این است که تلاش می شود با مطالعه آماری و عدد و رقمی رفتار مصرف کننــدگان در گذشته، به تصمیم سازی هایی برای آینده بپردازد، در حالی که با عینک دیروز و امروز نمی توان به فردا نگاه کرد.

به همین دلیل است که در کشورهای توسعه یافته خصوصا آمریکا میزان اقبال به تحقیقات کیفی و دستیابی به اطلاعات و روند های مغز خزنده و ضمیر ناخودآگاه فزونی گرفته است. به عبارتی لازم است برای موفقیت در تصمیم گیری هایی که برای آینده گرفته می شود تا حد امکان تعصب به زمان گذشته و زمان حال را به حداقل برسانیم و این به طراحی هوشمندانه آینده نیاز دارد که موضوع علم آینده پژوهی است.

آینده پژوهی علم طراحی هوشمندانه آینده است و کسب و کارها به شدت به آن نیاز دارند. چون آنچه تاکنون توانسته است مشتریان را راضی و خشنود کند بی شک برای تامین رضایت و خشنودی مشتریان فردا کفایت نمی کند و در این مسیر سازمان هایی که چشم اندازهای شفاف از موضوعات و رویدادهای مختلف دارند و دیدی جامع نسبت به مسائل دارند، موفق خواهند بود.

کتاب آینده پژوهی در کار و کسب تالیف پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی سعی دارد دریچه دیگری را به روی مدیران و کارشناسان سازمان ها باز کند تا فقط در حصار فعالیت ها و پیروزمندی های روزمره باز نمانند و با آینده پژوهی، به نو آوری بپردازند.

در بخشی از این کتاب آمده است: داشتن شفافیت کامل در شهرت کسب و کارها ضروری خواهد شد و شرکت ها باید تلاش بیشتری کنند تا مورد توجه قرار گیرند و افراد به آنها اعتماد کنند. برای اینکه یک شرکت معتبر باشید وعده ای که برند شما می دهد و تجربه مصرف کننده از آن باید کاملا با عملکردتان همخوانی داشته باشد.خدماتی به وجود خواهد آمد که در آن چالاکی بسیار بالا خواهد بود و به کسب و کارهای جدید و رویکردهای همکاری الهام می بخشد تا مبتنی بر تعامل باشد.

این کتاب 175 صفحه ای در سه فصل توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد