درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27115صفحه نخست » شنبه، 13 آذر 1395 - 14:31
​​رسانه و مخاطب، سینما و ادبیات و حقوق مالکیت معنوی در هفتادونهمین شماره مدیریت ارتباطات
«مخاطب درگیر رسانه، رسانه به دنبال مخاطب: رسانه و مخاطب چگونه یکدیگر را پیدا می‌کنند؟»، «چرا سینما از ادبیات اقتباس می‌کند؟» و «حقوق مالکیت معنوی؛ الزامی که نادیده گرفته می‌شود»؛ این‌ها موضوعاتی است که در هفتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات (آذرماه 1395) مورد توجه قرار گرفته‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،  «مخاطب درگیر رسانه، رسانه به دنبال مخاطب: رسانه و مخاطب چگونه یکدیگر را پیدا می‌کنند؟»، «چرا سینما از ادبیات اقتباس می‌کند؟» و «حقوق مالکیت معنوی؛ الزامی که نادیده گرفته می‌شود»؛ این‌ها موضوعاتی است که در هفتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات (آذرماه 1395) مورد توجه قرار گرفته‌اند.

پرونده‌های این شماره عبارتند از :رسانه (فاطمه پورمعصوم- اردشیر مرادی)، هنر (منوچهر دین‌پرست) و فرهنگ (ساره گودرزی).

لزوم توجه جدی تر به اقتصاد رسانه؛ دارد دیر می شود! عنوان سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به قلم مدیرمسئول است.

در این شماره می‌بینیم و می‌خوانیم:

* مخاطبان آگاه و سخت‌پسند امروزی، دست‌یافتنی هستند، نوشته شکوفه کریمی

* ایده‌ای در مورد مخاطب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی در ایران: دسترسی راحت‌تر، مخاطب بیشتر، نوشته مصطفی مسجدی آرانی

* درگیری تعامل یا مشارکت مخاطب، نوشته فاطمه پورمعصوم

* برگی از صفحه دورهمی زیر ذره‌بین نظریه استفاده و رضامندی، نوشته مریم حاج‌محمدی

* تعامل و درگیری مخاطبان با تلویزیون های ماهواره ای فارسی‌زبان، نوشته معصومه رشیدی

* از تک صداهای رسانه ای تا همهمة کاربران، نوشته تژا میرفخرایی

* شبکههای اجتماعی در «پساحقیقت» زیست می‌کنند: قدرت شبکه‌ای؛ سازندة فضای گفتمانی، نوشته مجید رضاییان

* چرا سینما از ادبیات اقتباس می‌کند؟ این فیلم، رمان نیست، نوشته فریبا نظری

* اقتباس؛ نگاهی به ارتباط نزدیک صنعت سینما و ادبیات: مخاطبان از فیلم‌های اقتباس ادبی خاطره خوشی دارند، نوشته استفان دویل/ مترجم: مریم صفایی

* گفت‌وگوی منوچهر دین پرست با فرهنگ ارشاد، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه چمران: خوب است که زبان رمان و زبان فیلم از منطق چندصدایی باختین پیروی کنند

* نگاهی به اقتباس ادبی داریوش مهرجویی: نگاهی به فیلم «گاو»، نوشته رامین موسایی

* گفت‌وگو با خاطره شیبانی، مدرس دانشگاه یورک و پژوهشگر سینما: اهل قلم در پیشبرد سینما نقش بسزایی داشته‌اند

* مروری بر تاریخچه حقوق مالکیت فکری از دیروز تا امروز: پیش به سوی تکمیل یک قانون، نوشته محمدرضا وحیدی

* گفت‌وگوی ساره گودرزی با سیدعباس حسینی‌نیک، پژوهشگر حقوق مالکیت فکری: اتصال به تجارت جهانی با قوانین بین‌المللی امکان‌پذیر می‌شود

* گردش تجاری بین‌المللی، نتیجه حقوق مالکیت فکری، نوشته: مهدی زاهدی

* حقوق مالکیت ادبی و هنری در چند نگاه، نوشته ستار زرکلام

* از تکالیف تا حقوق، نوشته سیدفرید قاسمی

* مسائل در حال ظهور در ارتباطات درون‌سازمانی، نوشته مارلین. اس. نیل/ مترجم: امیرعلی خلج

* بصری‌سازی محتوا در ارتباطات: گرافیک اطلاع‌رسان و نمودار، نوشته مریم سلیمی

 

ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات -آذرماه 95- به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شده است. سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست‌گذاری این ماهنامه است.

مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی و شهرکتاب‌ها توزیع می‌شود. علاقمندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88904882-021 تماس بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine  وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.

 

منبع: روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد