درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 10:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27115صفحه نخست » شنبه، 13 آذر 1395 - 14:31
​​رسانه و مخاطب، سینما و ادبیات و حقوق مالکیت معنوی در هفتادونهمین شماره مدیریت ارتباطات
«مخاطب درگیر رسانه، رسانه به دنبال مخاطب: رسانه و مخاطب چگونه یکدیگر را پیدا می‌کنند؟»، «چرا سینما از ادبیات اقتباس می‌کند؟» و «حقوق مالکیت معنوی؛ الزامی که نادیده گرفته می‌شود»؛ این‌ها موضوعاتی است که در هفتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات (آذرماه 1395) مورد توجه قرار گرفته‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،  «مخاطب درگیر رسانه، رسانه به دنبال مخاطب: رسانه و مخاطب چگونه یکدیگر را پیدا می‌کنند؟»، «چرا سینما از ادبیات اقتباس می‌کند؟» و «حقوق مالکیت معنوی؛ الزامی که نادیده گرفته می‌شود»؛ این‌ها موضوعاتی است که در هفتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات (آذرماه 1395) مورد توجه قرار گرفته‌اند.

پرونده‌های این شماره عبارتند از :رسانه (فاطمه پورمعصوم- اردشیر مرادی)، هنر (منوچهر دین‌پرست) و فرهنگ (ساره گودرزی).

لزوم توجه جدی تر به اقتصاد رسانه؛ دارد دیر می شود! عنوان سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به قلم مدیرمسئول است.

در این شماره می‌بینیم و می‌خوانیم:

* مخاطبان آگاه و سخت‌پسند امروزی، دست‌یافتنی هستند، نوشته شکوفه کریمی

* ایده‌ای در مورد مخاطب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی در ایران: دسترسی راحت‌تر، مخاطب بیشتر، نوشته مصطفی مسجدی آرانی

* درگیری تعامل یا مشارکت مخاطب، نوشته فاطمه پورمعصوم

* برگی از صفحه دورهمی زیر ذره‌بین نظریه استفاده و رضامندی، نوشته مریم حاج‌محمدی

* تعامل و درگیری مخاطبان با تلویزیون های ماهواره ای فارسی‌زبان، نوشته معصومه رشیدی

* از تک صداهای رسانه ای تا همهمة کاربران، نوشته تژا میرفخرایی

* شبکههای اجتماعی در «پساحقیقت» زیست می‌کنند: قدرت شبکه‌ای؛ سازندة فضای گفتمانی، نوشته مجید رضاییان

* چرا سینما از ادبیات اقتباس می‌کند؟ این فیلم، رمان نیست، نوشته فریبا نظری

* اقتباس؛ نگاهی به ارتباط نزدیک صنعت سینما و ادبیات: مخاطبان از فیلم‌های اقتباس ادبی خاطره خوشی دارند، نوشته استفان دویل/ مترجم: مریم صفایی

* گفت‌وگوی منوچهر دین پرست با فرهنگ ارشاد، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه چمران: خوب است که زبان رمان و زبان فیلم از منطق چندصدایی باختین پیروی کنند

* نگاهی به اقتباس ادبی داریوش مهرجویی: نگاهی به فیلم «گاو»، نوشته رامین موسایی

* گفت‌وگو با خاطره شیبانی، مدرس دانشگاه یورک و پژوهشگر سینما: اهل قلم در پیشبرد سینما نقش بسزایی داشته‌اند

* مروری بر تاریخچه حقوق مالکیت فکری از دیروز تا امروز: پیش به سوی تکمیل یک قانون، نوشته محمدرضا وحیدی

* گفت‌وگوی ساره گودرزی با سیدعباس حسینی‌نیک، پژوهشگر حقوق مالکیت فکری: اتصال به تجارت جهانی با قوانین بین‌المللی امکان‌پذیر می‌شود

* گردش تجاری بین‌المللی، نتیجه حقوق مالکیت فکری، نوشته: مهدی زاهدی

* حقوق مالکیت ادبی و هنری در چند نگاه، نوشته ستار زرکلام

* از تکالیف تا حقوق، نوشته سیدفرید قاسمی

* مسائل در حال ظهور در ارتباطات درون‌سازمانی، نوشته مارلین. اس. نیل/ مترجم: امیرعلی خلج

* بصری‌سازی محتوا در ارتباطات: گرافیک اطلاع‌رسان و نمودار، نوشته مریم سلیمی

 

ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات -آذرماه 95- به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شده است. سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست‌گذاری این ماهنامه است.

مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی و شهرکتاب‌ها توزیع می‌شود. علاقمندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88904882-021 تماس بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine  وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.

 

منبع: روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد