درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27017صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 آذر 1395 - 08:59
شرکت روابط عمومی KPR
هدف KPR معرفی محصولات جدید SEIKO و توسعه و ترویج این محصولات هم از طریق رسانه‌های متفاوت و هم از طریق استفاده از آخرین تکنیک‌های تبلیغاتی اینترنت می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت KPR یک شرکتی با روابط عمومی پیشرفته و بازاریابی استراتژیک می‌باشد که در سال 1976 برای گسترش و معرفی شرکت‌ها در زمینه‌های کامپیوتر،‌الکترونیک و بیوتکنولوژی، تاسیس شده و محصولات و خدمات توسط این شرکت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. حسن شهرت شرکت KPR به خاطر کارآیی فنی بسیار بالا در زمینه تجارت می‌باشد. دیوید کای مؤسس شرکت، قبل از آن‌که مؤسس شرکت باشد یک مهندس و سردبیر موفق مجله الکترونیک بوده است. برای اطلاعات بیشتر به آدرس WWW.kprinc.com سری بزنید.


شرکت آمریکایی SEIKO Instruments ، توزیع کننده اجزاء الکترونیکی، شرکت KPR را به عنوان مشاوره روابط عمومی برگزید.


شرکت مزبور برای توسعه و خریدوفروش بیش از 100 محصول الکترونیکی مصرفی و صنعتی پیشرفته خود در ایالات متحده و جاهای دیگر دنیا، از کارشناسان خبره خود در قسمت مهندسی دقیق طراحی مینیاتوری (ریزسازی) و ساخت کیفی،‌استفاده می نمود. این محصولات با یک هدف در کنار هم طبقه بندی می‌شوند یعنی «تکنولوژی بزرگ در بسته‌بندی‌های کوچک».


محصولات این شرکت شامل انواع مختلفی از نمایشگرهای LCD برای کاربردهای متفاوت می‌باشد. این گونه‌ها از الفبایی تک‌خطی گرفته تا الفبایی چندخطی، نشانه‌ای گرافیکی، شامل مدل‌هایی با چراغ‌های دیودی EL و LED می‌باشد.


هدف KPR معرفی محصولات جدید SEIKO و توسعه و ترویج این محصولات هم از طریق رسانه‌های متفاوت و هم از طریق استفاده از آخرین تکنیک‌های تبلیغاتی اینترنت می‌باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد