درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 04:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26872صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 آبان 1395 - 02:00
رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سمینار آموزشی کرمان:
روابط عمومی ها تکیه گاه مطمئنی در سازمان هستند
رئیس انجمن روابط عمومی ایران گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی وظیفه اش ایجاد تفاهم و همزیستی مسالمت آمیز بین سازمان ها و مخاطبینشان از طریق آگاهی دهی شفاف عملکرد و حفظ منافع دو طرفه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، غلامرضا کاظمی دینان در سمینار آموزشی نقش روابط عمومی حرفه ای در کارآمدی سازمان در بوشهر گفت: روابط عمومی به عنوان حائل، تکیه گاه مطمئن و قابل اعتمادی برای مخاطبان است تا با تکیه بر آن به حقوق خود دست پیدا کرده و احساس آرامش کنند.

وی افزود: در دنیای کنونی با توجه به تغییرات زندگی اجتماعی و فاصله های ایجاد شده بین انسان ها و شکاف فکری و رقابت های تنگاتنگ، نیاز به واحدی است که به عنوان پل ارتباطی با نگاه دو سویه این فاصله ها را از بین ببرد و تفاهم و تعامل ایجاد کند.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی وظیفه اش ایجاد تفاهم و همزیستی مسالمت آمیز بین سازمان ها و مخاطبینشان از طریق آگاهی دهی شفاف عملکرد و حفظ منافع دو طرفه است.

کاظمی دینان اضافه کرد: روابط عمومی همانند پنجره نقشی ایفاد می کند. به این معنی که مدیران از این دریچه از انتظارات و نیازها و خواسته افکار عمومی برای تصمیم گیری صحیح بهره می گیرند و متقابلاً مخاطبان نیز از این کانال از فعالیت ها و عملکرد سازمان مطلع می شوند.

 

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد