درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 20:20   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26847صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 25 آبان 1395 - 08:38
بازاریابی جدید برای شل هلیکس اولترا
این کمپین شامل تلویزیون (برنامه تلویریونی) و چاپ (بروشور) است که توسط خط مشی های دیجیتال جدید و فعالیت های زیر خطی مانند روابط عمومی وبرنامه های تیاتری داخلی پشتیبانی می شوند. در 13 بازار، حمایت یا پوشش مزبور، همه عناصر یک کمپین یکپارچه را در بر خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولترا هلیکس شل با فن آوری PurePlus (خالص کردن مضاعف)، تغییر عمده ای در نام تجاری (برند) داده، و با قرار دادن یک کانون استراتژیک جدید در فن آوری تبدیل گاز - به - مایعات برای روغن موتور با کیفیت عالی، مخالفت و اعتراض به پالایش سنتی نفت خام، را مطرح کرد. به منظور نشان دادن این چشم انداز جدید به رانندگان، این نام تجاری در حال سرمایه گذاری در یک کمپین بازاریابی جهانی در بیش از 100 کشور، از جمله آفریقای جنوبی است.


این کمپین شامل تلویزیون (برنامه تلویریونی) و چاپ (بروشور) است که توسط خط مشی های دیجیتال جدید و فعالیت های زیر خطی مانند روابط عمومی وبرنامه های تیاتری داخلی پشتیبانی می شوند. در 13 بازار، حمایت یا پوشش مزبور، همه عناصر یک کمپین یکپارچه را در بر خواهد داشت.


استراتژی بازاریابی
استراتژی بازاریابی با یک فیلم ویژه که توسط رف واثون کارگردان برنده جایزه و عکاس مشهور کتی سواین ساخته شده، آغاز می شود. این فیلم 30 ثانیه ای،یک فراری قرمز 458 اسپایدر را نشان می دهد، که توسط آن محصول (با استفاده از آن محصول)، در شرایط رانندگی غیر قابل پیش بینی از جاده کریسوویکور در نزدیکی ریکیاویک در ایسلند، نگهداری می شود.


اندرو ایوانز، مدیر بازاریابی تجاری شل آفریقای جنوبی، گفت: «ما حس کردیم که چنین فن آوری انقلابی سزاوار داشتن یک استراتژی بازاریابی برای تطبیق دادن است، و به همین دلیل ما در حال سرمایه گذاری سنگینی در کمک به رانندگان آفریقای جنوبی هستیم تا بتوانند مزایای آن محصول را درک کنند. این یک لحظه بزرگی برای برند ما است و نیز اولین سرمایه گذاری در نوع خودش می باشد که ما در کمپین محصول جدید انجام داده ایم».


فن آوری تبدیل گاز به مایع
«فیلم جدید برای جشن گرفتن این فن آوری انقلابی تبدیل گاز به مایعات در نظر گرفته شده است، که به اعتقاد ما قرار است نوع آوری مجددی در صنعت روغن موتور شود. چه راهی بهتر از این که با یکی از الهام بخش ترین اتومبیل های جاده ای در جهان این کار را انجام دهیم، آزمودن فن آوری جدید در برخی شرایط حاد رانندگی این سیاره.»

ریموند ابراهام، مدیر فنی بازرگانی شل آفریقای جنوبی گفت: «در حال هموار کردن مسیری برای نسل بعدی از روغن های موتور، با ارائه امکانات برای نمرات (گرید) ویسکوزیته جدید، هستیم که می تواند حفاظت از موتور در شرایط حادتر را، فراهم کند. تا کنون، این امر ما را قادر به خلق اولترا هلیکس شل 5W - 40 نموده، و ما اکنون در حال کارکردن و متمرکز شدن بر تحولات آینده هستیم.»


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد