درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 02:03   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26777صفحه نخست » شنبه، 22 آبان 1395 - 11:32
تبدیل عکس‌ها و ویدئوهای عادی به اثر هنری
فیس‌بوک به تازگی قابلیت جدیدی را به این شبکه اجتماعی افزوده که باعث می‌شود عکس‌ها و ویدئوهای معمولی شبیه به آثار هنری مشهور به نظر برسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک به تازگی قابلیت جدیدی را به این شبکه اجتماعی افزوده که باعث می‌شود عکس‌ها و ویدئوهای معمولی شبیه به آثار هنری مشهور به نظر برسند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مشبل، این قابلیت فیلترهای متنوعی را به عکس‌ها اضافه می‌کند که باعث می‌شود آنها تفاوت‌های زیادی با عکس اولیه تهیه شده از سوی کاربران داشته باشند. کارشناسان این اقدام را تلاشی دیگر از سوی فیس‌بوک برای رقابت با اسنپ چت می‌دانند که با ارائه قابلیت‌های متنوع ویرایش عکس و ویدئو به کاربران روز به روز در حال افزایش تعداد کاربران خود است، اما ارائه این خدمات نشانه دیگری از تکیه روزافزون فیس بوک به هوش مصنوعی و پیشرفت در زمینه استفاده از آن برای ارائه خدمات متنوع است. فیس‌بوک ابتدا این خدمات را در ایرلند به‌طور آزمایشی مورد استفاده قرار داد و حالا قصد دارد آن را به تدریج به همه کاربران خود ارائه دهد. خدمات یاد شده که با عنوان Style Transfer ارائه می‌شود مبتنی بر شبکه عصبی هوشمند تازه‌ای است که از سوی فیس بوک به کار گرفته شده تا کاربران بتوانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را با آثار هنری محبوب جهان شبیه‌سازی کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3909

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد