درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:18   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26777صفحه نخست » شنبه، 22 آبان 1395 - 11:32
تبدیل عکس‌ها و ویدئوهای عادی به اثر هنری
فیس‌بوک به تازگی قابلیت جدیدی را به این شبکه اجتماعی افزوده که باعث می‌شود عکس‌ها و ویدئوهای معمولی شبیه به آثار هنری مشهور به نظر برسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک به تازگی قابلیت جدیدی را به این شبکه اجتماعی افزوده که باعث می‌شود عکس‌ها و ویدئوهای معمولی شبیه به آثار هنری مشهور به نظر برسند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مشبل، این قابلیت فیلترهای متنوعی را به عکس‌ها اضافه می‌کند که باعث می‌شود آنها تفاوت‌های زیادی با عکس اولیه تهیه شده از سوی کاربران داشته باشند. کارشناسان این اقدام را تلاشی دیگر از سوی فیس‌بوک برای رقابت با اسنپ چت می‌دانند که با ارائه قابلیت‌های متنوع ویرایش عکس و ویدئو به کاربران روز به روز در حال افزایش تعداد کاربران خود است، اما ارائه این خدمات نشانه دیگری از تکیه روزافزون فیس بوک به هوش مصنوعی و پیشرفت در زمینه استفاده از آن برای ارائه خدمات متنوع است. فیس‌بوک ابتدا این خدمات را در ایرلند به‌طور آزمایشی مورد استفاده قرار داد و حالا قصد دارد آن را به تدریج به همه کاربران خود ارائه دهد. خدمات یاد شده که با عنوان Style Transfer ارائه می‌شود مبتنی بر شبکه عصبی هوشمند تازه‌ای است که از سوی فیس بوک به کار گرفته شده تا کاربران بتوانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را با آثار هنری محبوب جهان شبیه‌سازی کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3909

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد