درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26638صفحه نخست » شنبه، 15 آبان 1395 - 11:06
نقش آفرینی استفن کری در آگهی جدید آندرآرمور
به نظر نمی رسد که عدم قهرمانی ستاره های طرف قرارداد با شرکت تولید لوازم ورزشی آندرآرمور برای مدیران این شرکت آمریکایی از اهمیت چندانی برخوردار باشد چرا که آنها سعی دارند تا از هر اتفاقی داستانی جذاب ساخته و آن را دستمایه تیزرهای تبلیغاتی شان کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به نظر نمی رسد که عدم قهرمانی ستاره های طرف قرارداد با شرکت تولید لوازم ورزشی آندرآرمور برای مدیران این شرکت آمریکایی از اهمیت چندانی برخوردار باشد چرا که آنها سعی دارند تا از هر اتفاقی داستانی جذاب ساخته و آن را دستمایه تیزرهای تبلیغاتی شان کنند.

در همین راستا شرکت آندر آرمور و آژانس تبلیغاتی آن یعنی استودیوی Droga5 اخیرا از همین شیوه استفاده کرده و آگهی های تبلیغاتی جدید خود را با الهام ازاین استراتژی تولید کرده اند. این برند تولید کننده لوازم ورزشی پیش از این نیز با استفاده از مایکل فلپس که در رقابت های المپیک لندن کارنامه ناموفقی از خود برجا گذاشته بود نیز نشان داده است موفقیت و قهرمانی های ورزشکاران برای مدیران شان کوچک ترین اهمیتی ندارد و آنها تنها به تبلیغ محصولات خود می اندیشند.

حال پس از استفاده از فلپس در تیزرهای تبلیغاتی آندرآرمور در آستانه رقابت های المپیک تابستانی ریو، این بار نوبت حضور استفن کری ستاره لیگ ملی بسکتبال آمریکا موسوم به NBA است.

حضور کری در تیزر تبلیغاتی جدید آندرآمور در شرایطی صورت گرفته است که وی با وجود آنکه فصلی رویایی با گلدن استیت وریرز سپری کرده بود، اما در یک فینال نفسگیر قهرمانی را به تیم کلیولند کاوالیرز واگذار کرده و از کسب عنوان قهرمانی باز ماند.

نایب قهرمانی گلدن استیت و استفن کری در رقابت های فصل گذشته سوژه مناسبی را در اختیار آندرآمور و استودیوی Droga5 قرار داد تا از این فوق ستاره بسکتبال جهان و آمریکا برای پیشبرد اهداف خود در حوزه بازاریابی و فروش استفاده کنند.

کری 28 ساله اخیرا توئیتی حاوی یک کلیپ ویدئویی را منتشر کرد که توسط استودیوی Droga5 ساخته شده و در آن استفن کری در یک نقطه تاریک ایستاده و به شکست خود اعتراف می کند.

این ستاره سرشناس NBA در ادامه این کلیپ ویدئویی از عزم و اراده خود برای جبران شکست فصل گذشته سخن گفته و در انتهای این تیزر تبلیغاتی می گوید: «شکست فصل گذشته را به تاریخ خواهیم سپرد.»

در این پروژه تبلیغاتی هیچ عنصر و المان انقلابی مشاهده نمی شود. هواداران که در واقع نوجوانان محلی و هوادار استفن کری هستند در حال جمع شدن برای بزرگداشت موفقیت های این ستاره شهیر لیگ بسکتبال آمریکا هستند سپس در ادامه قهرمان خود را به کسب موفقیت های بیشتر ترغیب می کنند.

کری در پاسخ به هواداران خود اندکی به فکر فرورفته و در نهایت وارد یک زمین بسکتبال صورتی رنگ شده و به تمرینات طاقت فرسای خود ادامه می دهد. در این صحنه دوربین کری را نشان می دهد که ماسک تمرین به صورت زده است تا شرایط فشار و کاهش اکسیژن را تمرین کند و این موضوع به معنای تمرکز آندرآرمور به سختی ها و درد کشیدن ورزشکاران است، نه موفقیت و مدال های قهرمانی آنها.

نقطه ای که استفن کری در آن ایستاده است نمایی سوررئال و نه غیرطبیعی داشته که با همراهی موسیقی دهه 70 میلادی فضای خاصی را در این تیزر تبلیغاتی ایجاد می کند.

در انتهای تیزر ساخته شده توسط استودیوی Droga5 عبارت کوتاه I Will را مشاهده می کنیم که در واقع از شعار معروف آندرآرمور یعنی «I will what I want» اقتباس شده است.

در جریان این کلیپ تبلیغاتی ویدئویی مشاهده می کنیم که محصولات جدید برند آندرآرمور را با نام the Curry 3 به نمایش می گذارد. این محصولات بیانگر استفاده برند آمریکایی آندرآرمور از آخرین و جدیدترین فناوری های روز دنیاست.

برند آندرآرمور با ساخت این تیزرتبلیغاتی به خوبی نشان داد تنها برندی است که می تواند نایکی، دیگر برند مشهور آمریکایی را به چالش بکشد.

استفاده از بهترین ورزشکاران برای برندی که به دنبال رقابت و به چالش کشیدن برندهای پیشرو بازار است، استراتژی مفید و قابل قبولی بوده و نشان می دهد که می توان از شکست و مدال نقره بیش از مدال طلا بهره برداری کرد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد