شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نقش آفريني استفن كري در آگهي جديد آندرآرمور
شنبه، 15 آبان 1395 - 11:06 کد خبر:26638
به نظر نمي رسد كه عدم قهرماني ستاره هاي طرف قرارداد با شركت توليد لوازم ورزشي آندرآرمور براي مديران اين شركت آمريكايي از اهميت چنداني برخوردار باشد چرا كه آنها سعي دارند تا از هر اتفاقي داستاني جذاب ساخته و آن را دستمايه تيزرهاي تبليغاتي شان كنند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، به نظر نمي رسد كه عدم قهرماني ستاره هاي طرف قرارداد با شركت توليد لوازم ورزشي آندرآرمور براي مديران اين شركت آمريكايي از اهميت چنداني برخوردار باشد چرا كه آنها سعي دارند تا از هر اتفاقي داستاني جذاب ساخته و آن را دستمايه تيزرهاي تبليغاتي شان كنند.

در همين راستا شركت آندر آرمور و آژانس تبليغاتي آن يعني استوديوي Droga5 اخيرا از همين شيوه استفاده كرده و آگهي هاي تبليغاتي جديد خود را با الهام ازاين استراتژي توليد كرده اند. اين برند توليد كننده لوازم ورزشي پيش از اين نيز با استفاده از مايكل فلپس كه در رقابت هاي المپيك لندن كارنامه ناموفقي از خود برجا گذاشته بود نيز نشان داده است موفقيت و قهرماني هاي ورزشكاران براي مديران شان كوچك ترين اهميتي ندارد و آنها تنها به تبليغ محصولات خود مي انديشند.

حال پس از استفاده از فلپس در تيزرهاي تبليغاتي آندرآرمور در آستانه رقابت هاي المپيك تابستاني ريو، اين بار نوبت حضور استفن كري ستاره ليگ ملي بسكتبال آمريكا موسوم به NBA است.

حضور كري در تيزر تبليغاتي جديد آندرآمور در شرايطي صورت گرفته است كه وي با وجود آنكه فصلي رويايي با گلدن استيت وريرز سپري كرده بود، اما در يك فينال نفسگير قهرماني را به تيم كليولند كاواليرز واگذار كرده و از كسب عنوان قهرماني باز ماند.

نايب قهرماني گلدن استيت و استفن كري در رقابت هاي فصل گذشته سوژه مناسبي را در اختيار آندرآمور و استوديوي Droga5 قرار داد تا از اين فوق ستاره بسكتبال جهان و آمريكا براي پيشبرد اهداف خود در حوزه بازاريابي و فروش استفاده كنند.

كري 28 ساله اخيرا توئيتي حاوي يك كليپ ويدئويي را منتشر كرد كه توسط استوديوي Droga5 ساخته شده و در آن استفن كري در يك نقطه تاريك ايستاده و به شكست خود اعتراف مي كند.

اين ستاره سرشناس NBA در ادامه اين كليپ ويدئويي از عزم و اراده خود براي جبران شكست فصل گذشته سخن گفته و در انتهاي اين تيزر تبليغاتي مي گويد: «شكست فصل گذشته را به تاريخ خواهيم سپرد.»

در اين پروژه تبليغاتي هيچ عنصر و المان انقلابي مشاهده نمي شود. هواداران كه در واقع نوجوانان محلي و هوادار استفن كري هستند در حال جمع شدن براي بزرگداشت موفقيت هاي اين ستاره شهير ليگ بسكتبال آمريكا هستند سپس در ادامه قهرمان خود را به كسب موفقيت هاي بيشتر ترغيب مي كنند.

كري در پاسخ به هواداران خود اندكي به فكر فرورفته و در نهايت وارد يك زمين بسكتبال صورتي رنگ شده و به تمرينات طاقت فرساي خود ادامه مي دهد. در اين صحنه دوربين كري را نشان مي دهد كه ماسك تمرين به صورت زده است تا شرايط فشار و كاهش اكسيژن را تمرين كند و اين موضوع به معناي تمركز آندرآرمور به سختي ها و درد كشيدن ورزشكاران است، نه موفقيت و مدال هاي قهرماني آنها.

نقطه اي كه استفن كري در آن ايستاده است نمايي سوررئال و نه غيرطبيعي داشته كه با همراهي موسيقي دهه 70 ميلادي فضاي خاصي را در اين تيزر تبليغاتي ايجاد مي كند.

در انتهاي تيزر ساخته شده توسط استوديوي Droga5 عبارت كوتاه I Will را مشاهده مي كنيم كه در واقع از شعار معروف آندرآرمور يعني «I will what I want» اقتباس شده است.

در جريان اين كليپ تبليغاتي ويدئويي مشاهده مي كنيم كه محصولات جديد برند آندرآرمور را با نام the Curry 3 به نمايش مي گذارد. اين محصولات بيانگر استفاده برند آمريكايي آندرآرمور از آخرين و جديدترين فناوري هاي روز دنياست.

برند آندرآرمور با ساخت اين تيزرتبليغاتي به خوبي نشان داد تنها برندي است كه مي تواند نايكي، ديگر برند مشهور آمريكايي را به چالش بكشد.

استفاده از بهترين ورزشكاران براي برندي كه به دنبال رقابت و به چالش كشيدن برندهاي پيشرو بازار است، استراتژي مفيد و قابل قبولي بوده و نشان مي دهد كه مي توان از شكست و مدال نقره بيش از مدال طلا بهره برداري كرد.

 

منبع: فرصت امروز