شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جواد حاجیمزدارانی در حاشیه این بازدیدها، گفت: امروزه جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی اصولی بوده و نقش آموزش کارکنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه سیاستها، اهداف و برنامههای بانک باید در راستای اهداف اقتصادی نظام قرار بگیرد، گفت: با افزایش خدمات میتوان خلق ارزش کرد لذا باید نگاه اقتصادی به کارها صورت گیرد و برای انجام هر کاری صرفه و صلاح ذینفعان را مقدم بدانیم.
مزدارانی با اشاره به اینکه همه کارکنان صف و ستاد در سودآوری بانک به صورت مستقیم نقش دارند، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی سود عملیاتی و عملکردی شعب است از اینرو سیاستگذاری ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهیلات باید به گونهای باشد که بانک را در پایان سال مالی به سودآوری برساند.
وی بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیتهای داخلی تاکید کرده و نقش بانکها را در به گردش درآوردن چرخهای اقتصادی نظام بسیار موثر دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و پشتکار لازم بتوان افق روشنی را فراروی اقتصاد کشور ترسیم کرد.
منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت نیز بر ضرورت اطلاعرسانی در خصوص فعالیتهای بانک تاکید کرد وگفت: بانک مهر اقتصاد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه راهبردی در دست اجرا دارد و در این خصوص پیشتاز است.
شیخ الاسلامی با بیان اینکه مدیریت ارتباطات باید بر مبنای مبادله ارزش بین مشتری و بانک باشد، گفت: ارزش ایجاد شده در این ارتباط میتواند توسعه ارتباط با مشتریان بانک را تقویت کند و از این طریق موجب ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینهسازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان شود.
مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک تصریح کرد: مهارتهای ارتباطی و روابط انسانی مطلوب باعث ایجاد حس خوشایند، موثر و مثبت در مخاطبان سازمان و حتی افراد جامعه نسبت به یک سازمان میشود و در صنعت بانکداری با توجه به تغییرات چشمگیری که در بخش خدمات و نگهداری منابع در اثر رقابت شدید به وجود آمده است، ایجاد این حس از اهمیت ویژهای برخوردار است.
منبع: ایسنا
|