شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، جواد حاجيمزداراني در حاشيه اين بازديدها، گفت: امروزه جلب رضايت مشتريان در گرو بازاريابي اصولي بوده و نقش آموزش كاركنان در اين زمينه بسيار حائز اهميت است.
وي با بيان اينكه سياستها، اهداف و برنامههاي بانك بايد در راستاي اهداف اقتصادي نظام قرار بگيرد، گفت: با افزايش خدمات ميتوان خلق ارزش كرد لذا بايد نگاه اقتصادي به كارها صورت گيرد و براي انجام هر كاري صرفه و صلاح ذينفعان را مقدم بدانيم.
مزداراني با اشاره به اينكه همه كاركنان صف و ستاد در سودآوري بانك به صورت مستقيم نقش دارند، گفت: ملاك سنجش و ارزيابي سود عملياتي و عملكردي شعب است از اينرو سياستگذاري ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهيلات بايد به گونهاي باشد كه بانك را در پايان سال مالي به سودآوري برساند.
وي بر ضرورت استفاده بهينه از ظرفيتهاي داخلي تاكيد كرده و نقش بانكها را در به گردش درآوردن چرخهاي اقتصادي نظام بسيار موثر دانست و ابراز اميدواري كرد با تلاش و پشتكار لازم بتوان افق روشني را فراروي اقتصاد كشور ترسيم كرد.
منصور شيخ الاسلامي مديركل روابط عمومي و حوزه مديريت نيز بر ضرورت اطلاعرساني در خصوص فعاليتهاي بانك تاكيد كرد وگفت: بانك مهر اقتصاد در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي برنامه راهبردي در دست اجرا دارد و در اين خصوص پيشتاز است.
شيخ الاسلامي با بيان اينكه مديريت ارتباطات بايد بر مبناي مبادله ارزش بين مشتري و بانك باشد، گفت: ارزش ايجاد شده در اين ارتباط ميتواند توسعه ارتباط با مشتريان بانك را تقويت كند و از اين طريق موجب ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينهسازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان شود.
مدير كل روابط عمومي و حوزه مديريت بانك تصريح كرد: مهارتهاي ارتباطي و روابط انساني مطلوب باعث ايجاد حس خوشايند، موثر و مثبت در مخاطبان سازمان و حتي افراد جامعه نسبت به يك سازمان ميشود و در صنعت بانكداري با توجه به تغييرات چشمگيري كه در بخش خدمات و نگهداري منابع در اثر رقابت شديد به وجود آمده است، ايجاد اين حس از اهميت ويژهاي برخوردار است.
منبع: ايسنا