درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26561صفحه نخست » دوشنبه، 10 آبان 1395 - 17:07
بازاریابی صحیح، زمینه‌ساز جذب مشتری است
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان ایلام که با همراهی معاون پشتیبانی و مهندسی و مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت صور گرفت، بازاریابی صحیح را زمینه ساز جذب مشتری عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جواد حاجی‌مزدارانی در حاشیه این بازدیدها، گفت: امروزه جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی اصولی بوده و نقش آموزش کارکنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های بانک باید در راستای اهداف اقتصادی نظام قرار بگیرد، گفت: با افزایش خدمات میتوان خلق ارزش کرد لذا باید نگاه اقتصادی به کارها صورت گیرد و برای انجام هر کاری صرفه و صلاح ذینفعان را مقدم بدانیم.

مزدارانی با اشاره به اینکه همه کارکنان صف و ستاد در سودآوری بانک به صورت مستقیم نقش دارند، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی سود عملیاتی و عملکردی شعب است از اینرو سیاست‌گذاری ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهیلات باید به گونه‌ای باشد که بانک را در پایان سال مالی به سودآوری برساند.

وی بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخلی تاکید کرده و نقش بانک‌ها را در به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصادی نظام بسیار موثر دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و پشتکار لازم بتوان افق روشنی را فراروی اقتصاد کشور ترسیم کرد.

منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت  نیز بر ضرورت اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های بانک تاکید کرد وگفت: بانک مهر اقتصاد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه راهبردی در دست اجرا دارد و در این خصوص پیشتاز است.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه مدیریت ارتباطات باید بر مبنای مبادله ارزش بین مشتری و بانک باشد، گفت: ارزش ایجاد شده در این ارتباط می‌تواند توسعه ارتباط با مشتریان بانک را تقویت کند و از این طریق موجب ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه‌سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان شود.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک تصریح کرد: مهارت‌های ارتباطی و روابط انسانی مطلوب باعث ایجاد حس خوشایند، موثر و مثبت در مخاطبان سازمان و حتی افراد جامعه نسبت به یک سازمان می‌شود و در صنعت بانکداری با توجه به تغییرات چشم‌گیری که در بخش خدمات و نگهداری منابع در اثر رقابت شدید به وجود آمده است، ایجاد این حس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد