درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 07:23   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26368صفحه نخست » پنجشنبه، 29 مهر 1395 - 15:07
تقدیر سیف از اجرای کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی
روابط عمومی بانک مرکزی در نامه ای از جانب «ولی‌الله سیف»، رئیس کل این بانک به «محمدعلی مشکیان»، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا، از اجرای «موفق» و «مؤثر» نخستین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور تشکر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بانک مرکزی در نامه ای از جانب «ولی‌الله سیف»، رئیس کل این بانک به «محمدعلی مشکیان»، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا، از اجرای «موفق» و «مؤثر» نخستین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور تشکر کرد.

به گزارش شارا، در بخشی از نامه ای که به امضای «محمدعلی کریمی»، مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، رسیده آمده است: «نخستین تجربه اطلاع‌رسانی جمعی نظام بانکی، خوشبختانه با بازخوردهای مثبت افکار عمومی و انعکاس مؤثر رسانه‌ای مواجه شد». در این پیام علاوه بر تشکر از مدیریت و همکاران شرکت هم وطا آریا، اظهار امیدواری شده که با تجربه ارزشمند به دست آمده، راه تازه آغاز شده «فرهنگ سازی عمومی در زمینه امور بانکی» و «افزایش سواد مالی جامعه» به عنوان یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی نظام بانکی و نهادهای پولی و مالی کشور استمرار و بهبود یابد.

لازم به ذکر است کمپین جامع اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور، با عنوان «گره‌گشای تولید»، هم‌زمان با هفته بانکداری اسلامی و در راستاى انجام مسئولیت‌های بانک مرکزی در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى، با همکاری شهرداری تهران و اقدامات اجرایی شرکت هم وطا آریا، از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری، عملیاتی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد