درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 18:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26368صفحه نخست » پنجشنبه، 29 مهر 1395 - 10:37
تقدیر سیف از اجرای کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی
روابط عمومی بانک مرکزی در نامه ای از جانب «ولی‌الله سیف»، رئیس کل این بانک به «محمدعلی مشکیان»، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا، از اجرای «موفق» و «مؤثر» نخستین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور تشکر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بانک مرکزی در نامه ای از جانب «ولی‌الله سیف»، رئیس کل این بانک به «محمدعلی مشکیان»، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا، از اجرای «موفق» و «مؤثر» نخستین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور تشکر کرد.

به گزارش شارا، در بخشی از نامه ای که به امضای «محمدعلی کریمی»، مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، رسیده آمده است: «نخستین تجربه اطلاع‌رسانی جمعی نظام بانکی، خوشبختانه با بازخوردهای مثبت افکار عمومی و انعکاس مؤثر رسانه‌ای مواجه شد». در این پیام علاوه بر تشکر از مدیریت و همکاران شرکت هم وطا آریا، اظهار امیدواری شده که با تجربه ارزشمند به دست آمده، راه تازه آغاز شده «فرهنگ سازی عمومی در زمینه امور بانکی» و «افزایش سواد مالی جامعه» به عنوان یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی نظام بانکی و نهادهای پولی و مالی کشور استمرار و بهبود یابد.

لازم به ذکر است کمپین جامع اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور، با عنوان «گره‌گشای تولید»، هم‌زمان با هفته بانکداری اسلامی و در راستاى انجام مسئولیت‌های بانک مرکزی در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى، با همکاری شهرداری تهران و اقدامات اجرایی شرکت هم وطا آریا، از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری، عملیاتی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد