درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 06:27   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26243صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 19 مهر 1395 - 11:28
جلسه هم‌ اندیشی نمایشگاه روابط‌ عمومی به میزبانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع
جلسه هم‌ اندیشی نمایشگاه روابط‌ عمومی به میزبانی سازمان گسترش و نوسازی صنایعنخستین جلسه هم‌ اندیشی نمایشگاه روابط‌ عمومی صبح روز یکشنبه هفدهم مهرماه به میزبانی اداره ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و با حضور جمعی از اساتید و مدیران حوزه روابط‌ عمومی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در ابتدای این نشست دکتر مجتبی نظری، مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به ارایه گزارشی در خصوص فعالیت‌ های این سازمان در حوزه‌ های مختلف پرداخت. وی در ادامه و در خصوص برگزاری نمایشگاه روابط‌ عمومی نیز گفت: بدون شک برگزاری نمایشگاه روابط‌ عمومی امری مهم و ضروری برای این نهاد تاثیر گذار در سازمان است و به نظر می‌رسد برگزاری آن در کنار برنامه‌ ای علمی، تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطبان خواهد داشت.
سید غلامرضا کاظمی‌ دینان، رییس شورای سیاست  ‌گذاری نما یشگاه روابط‌ عمومی دیگر سخنران این جلسه بود که با تشکر از شرکت‌ کنندگان در این جلسه از آنها خواست تا با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر نسبت به ارایه راهکارهای مناسب جهت برگزاری این نمایشگاه اقدام نمایند.
کاظمی دینان در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه و گردهم ‌آیی روابط‌ عمومی ‌ها در فضایی مناسب، سبب تقویت بیش از پیش فعالیت‌ های این نهاد خواهد شد.
در ادامه نیز علی شوقی‌ بنام، دبیر نمایشگاه روابط‌ عمومی ضمن ارایه گزارشاتی در خصوص برنامه ‌ریزی ‌ها و مطالعات صورت‌ پذیرفته در مورد نحوه برگزاری این نمایشگاه گفت: برنامه ‌ریزی‌ها درخصوص برگزاری این نمایشگاه از دو سال پیش آغاز شده و امیدواریم بتوانیم با برگزاری آن گامی موثر در راستای رشد و ارتقا روزافزون جامعه روابط‌ عمومی کشور برداریم.
امیرعباس تقی ‌پور، عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه از دیگران حاضرین در این نشست بود.
وی در خصوص الزامات برگزاری این نمایشگاه گفت: مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی برای معرفی دستاوردهای سازمان های متبوعشان و انجام اقدامات حرفه ای برای ارتباط مؤثر با مردم همواره در تلاش و تکاپو هستند و برگزاری نمایشگاه روابط عمومی فرصت مناسبی است تا ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و تبلیغاتی در حوزه های مختلف، توان و امکانات خود را به معرض دید و قضاوت کارشناسان و علاقمندان قرار دهند.
دکتر داود زارعیان، مدیرکل روابط‌ عمومی شرکت سهامی مخابرات ایران نیز که در این نشست حضور داشت، به بیان نکاتی در این خصوص پرداخت.
وی گفت: برنامه ‌ریزی صحیح و اصولی و ایجاد کمیته ‌های تخصصی در ابتدای کار به‌ منظور تقسیم مناسب وظایف، می ‌تواند ضامن موفقیت برگزاری این نمایشگاه باشد. دکتر زارعیان، خواستار جلب مشارکت خانواده بزرگ روابط عمومی در برپایی این نمایشگاه شد.
آرش ظفری، مدیر روابط‌ عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران به عنوان دیگر سخنران این نشست گفت: بدون تردید برگزاری نمایشگاهی در این خصوص از اهمیت فراوانی برخوردار است که در آن می‌توان علاوه بر معرفی فعالیت‌ های صورت ‌پذیرفته در سازمان ‌ها به ارایه راهکارهای مناسب در خصوص رفع نیازمندی‌ های آن‌ها نیز پرداخت.
در ادامه سمیه محمدی، مدیر روابط‌ عمومی شرکت بیمه رازی ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: توجه به جایگاه رسانه ‌های مختلف در فعالیت ‌های روابط‌ عمومی از جمله نکات مهمی است که می ‌بایستی در این نمایشگاه مورد توجه قرار گیرد. وی بر لزوم مشارکت رسانه ها در برگزاری نمایشگاه تأکید کرد.
علی جهانی، مدیر روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران و از مدرسان این رشته نیز دیگر شرکت‌ کننده در این نشست بود که با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاهی علمی و تخصصی در این حوزه افزود: در این نمایشگاه می‌ بایستی دو رویکرد فعالیت درون سازمانی و برون‌ سازمانی در روابط‌عمومی مد نظر قرار گیرد و با توجه به این موارد به خلق موضوعات جدید پرداخت.
محمدرضا رضایی‌ منش، مدیرکل روابط‌ عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی نیز، خواستار توجه به پتانسیل موجود در سایر استان‌ های کشور و توجه به موضوعاتی همچون ابزارهای توسعه ارتباطات در این نمایشگاه شد.
در ادامه علی گنجروی، مدیر روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل فرمانداری تهران برگزاری نمایشگاه در این برهه زمانی را فرصتی مناسب برای فعالان روابط‌ عمومی دانست و گفت: به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب و برنامه ‌ریزی صحیح، برگزاری اینگونه نشست‌ ها کمک شایانی در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پس از برگزاری نمایشگاه خواهد داشت.
غلامرضا دیوسالار، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی شرکت صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی نیز در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.
دیوسالار گفت: تشکیل کمیته دانشجویی و استفاده از پتانسیل دانشجویان در این نمایشگاه بسیار حایز اهمیت است که علاوه بر امکان استفاده از نیروهای جوان، سبب بروز و شکل ‌گیری تفکرات جدید در حوزه روابط‌ عمومی خواهد شد.
علی مصریان، مدیر ارتباطات گروه خودرو سازی ایران خودرو نیز به بیان نظرات و ارایه پیشنهادات خود در خصوص برگزاری نمایشگاه روابط‌ عمومی پرداخت.

 

منبع: عصر خبر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد