درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26204صفحه نخست » شنبه، 17 مهر 1395 - 07:37
تبلیغات ویدئویی، راهکار رسیدن به موفقیت جهانی
اکنون زمان آن است که جهانی بیندیشید و به تبلیغات ویدئویی خود در شبکه های اجتماعی فکر کنید. در عصر موبایل، این صفحه نمایش های کوچک می توانند فروش شما را فراتر از آنچه فکر می کنید، ببرند. به این آمار دقت کنید؛ سال گذشته، تبلیغات دیجیتال در اروپا نزدیک به 13درصد افزایش یافته و چیزی که مهم است این است که برای نخستین بار بازار تبلیغات تلویزیونی را تحت الشعاع قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اکنون زمان آن است که جهانی بیندیشید و به تبلیغات ویدئویی خود در شبکه های اجتماعی فکر کنید. در عصر موبایل، این صفحه نمایش های کوچک می توانند فروش شما را فراتر از آنچه فکر می کنید،  ببرند. به این آمار دقت کنید؛ سال گذشته، تبلیغات دیجیتال در اروپا نزدیک به 13درصد افزایش یافته و چیزی که مهم است این است که برای نخستین بار بازار تبلیغات تلویزیونی را تحت الشعاع قرار داده است.

یکی از این ابزارهای دیجیتال، تبلیغات ویدئویی است که تجارب زیادی در اختیار مصرف کنندگان و فرصت های زیادی برای تبلیغاتچی ها و مدیران آژانس های تبلیغاتی گذاشته است. یک رویکرد فراگیر در این زمینه در صورت صحیح بودن می تواند ارتباط مشتری – برند را تغییر دهد. برای رسیدن به این هدف در استراتژی تبلیغات ویدئویی خود نکاتی را مدنظر قرار دهید.

به مخاطبان فکر کنید

آخرین پلتفرم تبلیغات دیجیتال که توسط داده های بزرگ هدایت می شود، مدیران تبلیغات را قادر می سازد تا مخاطبانی با ویژگی های مختلف پیدا کنند. ویدئوهای تبلیغاتی کمک می کنند که به جای رسیدن به گستره وسیع مخاطبان، به افرادی با ویژگی های جمعیت شناختی و سنی مختلف دست یابند.

برندها با این ابزار می توانند برای مشتریان داستان سرایی و در ویدئوی خود ترکیبی از نمودار و اشکال و تصاویر را استفاده کنند. این نمای بصری دادن به پیام یکی از تمایزهای تبلیغات ویدئویی است که همزمان با تصویر، صدا نیز با مخاطب همراهی کند؛ تمایزی که در دیگر ابزارهای تبلیغاتی مانند چاپی و بیلبورد وجود ندارد.

محتوای مرتبط

رونالد اسکاف، مدیر برند و استراتژیست فولکس واگن در کشور چین می گوید: در حالی که تکنولوژی فرصت های جدیدی برای رسیدن به مصرف کنندگان مورد هدف ایجاد کرده است، تمرکز باید روی رسیدن به جامعه هدفی با محتوای مرتبط باشد. ارتباطات اولویت دهی شده با مردم می تواند به شما کمک کند که مخاطبی پیدا کنید که در هر زمان و هر مکان احساس دلبستگی شخصی به برند پیدا کند.

رویکرد جهانی برای معیارهای خود اتخاذ کنید

در ارزیابی مزایای متدهای ویدئویی تبلیغاتی اینترنتی در مقابل متدهای چاپی سنتی، گستردگی بازاریابی مصرف کننده شایان ذکر است که متد سنتی محدودیت های جغرافیایی بسیاری دارد و فقط در ناحیه محلی قابل مشاهده هستند و برای بازاریابی ملی نیاز به صرف هزینه بسیار هنگفتی است.

در این رابطه، تبلیغات اینترنتی کاملا برعکس متد سنتی است و هیچ محدودیت فیزیکی و جغرافیایی ندارد. انجام گیری این تبلیغات به صورت کشوری یا حتی جهانی هیچ گونه محدودیتی ندارد و همه قادر به مشاهده این آگهی ها هستند. برای هر مصرف کننده که کامپیوتری داشته باشد (که در این عصر تقریبا شامل همه مصرف کنندگان می شود) قابل دسترسی است.

آگهی ویدئویی خلاقانه بسازید

هر موضوعی که در ویدئوی خود بگنجانید، به ارزش نشان تجاری تان اضافه شده و به نوعی رشد می کند. چه این ویدئوها تفریحی و خنده دار باشند و چه برای آگاهی و آموزش مردم ساخته شده باشند، می توانند نقش مهمی در ساخت نشان تجاری شما ایفا کنند.

در ضمن به یاد داشته باشید که هرچقدر هم ویدئوهای شما خلاقانه باشند، باز باید به مخاطبان تان توجه کرده و سلیقه شان را در نظر بگیرید. باید بدانید آنها به چه چیزهایی علاقه دارند و چه چیزی می خواهند بدانند؟ اینها سوالاتی است که باید در هنگام ساخت ویدئو از خود بپرسید.

تجارب همه جانبه

در عصر کنونی ویدئوهای 360 درجه و واقعیت مجازی جای تکنولوژی های قدیمی را گرفته است و باید از این موارد در ساخت ویدئوی تجاری خود بهره بگیرید. این موارد فرصت های زیادی برای برندها خلق می کنند تا به وسیله آن حضور خود را در دنیا پررنگ تر کنند.

برای مثال سال جاری، رویکرد واقعیت مجازی یکی از محبوب ترین رویکردها برای برندها بود و دستگاه های واقعیت مجازی زیادی به منظور مشاهده ویدئوها و فیلم های مربوطه فروخته شد. آینده با سرعت زیاد در حال نزدیک شدن است و باید خود را آماده رویکردهای جدید آتی کرده و تجربه ای همه جانبه برای مخاطب خود ایجاد کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد