درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 08:28   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26174صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 14 مهر 1395 - 11:24
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
هر کارشناس روابط عمومی، یک سفیر سلامت می شود
در راستای استقرار برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هر کارشناس روابط عمومی، یک سفیر سلامت می شود تا با انتقال مفاهیم راهبردی در حوزه فعالیت خود، به تحقق رسالت دانشگاه که همانا؛ تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه است، کمک نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در اولین جلسه نشست کارکنان حوزه روابط عمومی دانشگاه با تاکید بر جایگاه و اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی نقش مهمی در اطلاع رسانی نقشه راه و برنامه های استراتژیک دانشگاه ایفا می کند.
یوسف زاده چابک با اشاره به برگزاری جلسات متعدد شورای راهبردی دانشگاه طی ماه های اخیر، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان علی رغم ظرفیت ها و پتانسیل های زیاد در سال های پیش به خاطر مشکلات مالی دچار روزمرگی شده بود و مهمترین مسئله برای مسؤولین دانشگاه تامین منابع مالی بود. در این راستا تصمیم گرفته شد تا تمام تلاش خود را برای پیدا کردن نقشه راه و طراحی مسیر مناسب به کار بندیم زیرا بدون داشتن نقشه راه به اهداف عالی دانشگاه که همانا ارتقای سلامت جامعه است، دست نخواهیم یافت.
وی با تاکید بر این که تمام افراد در واحد های تابعه دانشگاه باید از نقشه راه استراتژیک دانشگاه اطلاع داشته باشند، تصریح کرد:  کارشناسان و رابطین روابط عمومی نقش مهمی در زمینه اطلاع رسانی ایفا می کنند به طوری که هر کارشناس روابط عمومی باید یک سفیر سلامت در حوزه فعالیت خود باشد.
یوسف زاده چابک خاطر نشان کرد: چشم انداز دانشگاه تا سال 1404 پیش رو بودن در دانشگاه های نسل سوم است و استقرار این مهم متضمن تغییر فرهنگ سازمانی است. در این زمینه نقش روابط عمومی در ارتقای فرهنگ سازمانی نقش کلیدی است و برای ایجاد فرصت های مناسب و استفاده از افرد خلاق، نیاز به تلاش بیشتر و پایش فعالیت ها است.
در پایان رییس دانشگاه اظهار امیدواری کرد؛ با اطلاع رسانی مناسب و اجرای صحیح نقشه راه و برنامه استراتژیک دانشگاه به هدف نهایی که همانا ارتقای سلامت جامعه است، دست یابیم.
گفتنی است: در این جلسه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، مسؤول امور رسانه دانشگاه، و 50 نفر از کارشناسان و رابطین روابط عمومی حضور داشتند. اولین جلسه آموزشی تدوین برنامه راهبردی در حیطه اطلاع رسانی دانشگاه نیز با حضور  دکتر اسماعیل علیزاده - مدرس دانشگاه در زمینه مدیریت استراتژیک برگزار شد و مقرر گردید هر کارشناس روابط عمومی یک سفیر سلامت در حوزه فعالیت خود باشد. برنامه ها و شرح وظایف سفیران سلامت به زودی ابلاغ خواهد شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3880

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد