درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26115صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 مهر 1395 - 17:25
معرفی نماینده سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان البرز
رضا افخمی کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به عنوان نماینده سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان البرز معرفی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رضا افخمی کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به عنوان نماینده سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان البرز معرفی شد.

در حکم صادره که به امضای مهدی باقریان دبیرکل سیزدهمین کنفرانس بین المللی ایران رسیده خطاب به افخمی امده است: باتوجه به سوابق و تجارب و همکاری های فی مابین حضرتعالی به عنوان نماینده رسمی سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان البرز منصوب می شوید شایسته است ضمن هماهنگی با روابط عمومی های استان برای حضور گسترده در کنفرانس در جهت اعتلای روابط عمومی در ایران نیز موفق باشید .

کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با اعلام این مطلب گفت: سیزدهیمن کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضــوع : روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا، در دیماه 1395 در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود و در این کنفــرانس، شــاغلان و مشـــاوران روابط عمـومی و رسانه ها گردهم می آیند تا با یادگیری اسـتراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیـدی را برای پیـشــبرد فعالیــت هـای حرفه ای و سازمانی با رویکرد اجتماعی کسب نمایند.

افخمی با بیان این مطلب که این کنفرانس با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات ،تشکیل می شود و به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد ، از شاغلان روابط عمومی ، مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی، ارتباط گران و روزنامه نگاران ، مدیران خدمات مشتریان مدیران توسعه کسب و کار دعوت نمود تا با حضور در این همایش از آخرین دستاوردهای اساتید در زمینه روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا ، بهره برداری نمایند .

نماینده کنفرانس بین المللی دراستان البرز افزود : این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند. دبیرخانه کنفرانس همچنین با فراخوان های قبلی آماده دریافت مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محورهای زیر میباشد :

1. روابط عمومی دانش محور و چارچوب مدیریت محتوا مبتنی بر دانش

2. روابط عمومی دانش محور و سیستم های مدیریت محتوا به عنوان یک زیرساخت علمی

3. روابط عمومی دانش محور و فن آوری های معنایی در سیستم های مدیریت محتوا

4. روابط عمومی دانش محور و چارچوب مدیریت محتوای یکپارچه

5. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوای سازمانی

6 . روابط عمومی دانش محور، اعتبار محتوا و پوشش رسانه ای

7. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی موبایلی

8. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی اینترنتی

9. روابط عمومی دانش محور و بازاریابی محتوا

افخمی با مفید و موثر بودن این همایش در رشد دیدگاه های کارشناسان بیان داشت : جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز می توانید به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند www.irancpr.ir تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277 .
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد