درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 17:53   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25884صفحه نخست » یکشنبه، 28 شهریور 1395 - 11:51
رکورد IBM شکسته شد
مایکروسافت دقیق‌ترین سیستم تشخیص گفتار را دارد
تیمی از محققان مایکروسافت با ثبت نتیجه 3/ 6 درصد خطا در آزمایش سیستم تشخیص گفتار، رکورد قبلی یعنی 9/ 6 درصد که در اختیار سیستم واتسون شرکت IBM بود را جابه‌جا کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تیمی از محققان مایکروسافت با ثبت نتیجه 3/ 6 درصد خطا در آزمایش سیستم تشخیص گفتار، رکورد قبلی یعنی 9/ 6 درصد که در اختیار سیستم واتسون شرکت IBM بود را جابه‌جا کردند. این موفقیت، مایکروسافت را یک قدم دیگر به جلو می‌برد تا بتواند بهتر فرمان‌های صوتی کاربران در سرویس‌های مختلف مانند کورتانا را تشخیص دهد. موضوعی که در نهایت امر می‌تواند سطح خدمات ارائه شده در سرویس‌هایی مثل کورتانا، مترجم اسکایپ و سرویس‌های تشخیص درخواست‌های صوتی را بهبود دهد. این در حالی است که دستیارهای صوتی رفته رفته به رابط کاربری فراگیر در کامپیوترها تبدیل می‌شوند. در حال حاضر دستیارهای صوتی مثل سیری به بخش مهمی از اکوسیستم دستگاه‌های اپل تبدیل شده‌اند اما این تکنولوژی‌ها همچنان باید راه زیادی را برای رسیدن به تکامل طی کنند. پیشرفت‌های جدید که از طریق به‌کارگیری هوش مصنوعی یا یادگیری عمیق به‌دست آمده‌اند، سهم زیادی را در افزایش دقت و راحتی استفاده از دستیارهای صوتی داشته‌اند. در تلاش برای عقب نماندن از قافله، شرکت‌هایی مثل آمازون، اپل، گوگل و IBM هم استفاده از سیستم‌های تشخیص گفتار را در دستور کار قرار داده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3866

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد