درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25884صفحه نخست » دوشنبه، 29 شهریور 1395 - 22:39
رکورد IBM شکسته شد
مایکروسافت دقیق‌ترین سیستم تشخیص گفتار را دارد
تیمی از محققان مایکروسافت با ثبت نتیجه 3/ 6 درصد خطا در آزمایش سیستم تشخیص گفتار، رکورد قبلی یعنی 9/ 6 درصد که در اختیار سیستم واتسون شرکت IBM بود را جابه‌جا کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تیمی از محققان مایکروسافت با ثبت نتیجه 3/ 6 درصد خطا در آزمایش سیستم تشخیص گفتار، رکورد قبلی یعنی 9/ 6 درصد که در اختیار سیستم واتسون شرکت IBM بود را جابه‌جا کردند. این موفقیت، مایکروسافت را یک قدم دیگر به جلو می‌برد تا بتواند بهتر فرمان‌های صوتی کاربران در سرویس‌های مختلف مانند کورتانا را تشخیص دهد. موضوعی که در نهایت امر می‌تواند سطح خدمات ارائه شده در سرویس‌هایی مثل کورتانا، مترجم اسکایپ و سرویس‌های تشخیص درخواست‌های صوتی را بهبود دهد. این در حالی است که دستیارهای صوتی رفته رفته به رابط کاربری فراگیر در کامپیوترها تبدیل می‌شوند. در حال حاضر دستیارهای صوتی مثل سیری به بخش مهمی از اکوسیستم دستگاه‌های اپل تبدیل شده‌اند اما این تکنولوژی‌ها همچنان باید راه زیادی را برای رسیدن به تکامل طی کنند. پیشرفت‌های جدید که از طریق به‌کارگیری هوش مصنوعی یا یادگیری عمیق به‌دست آمده‌اند، سهم زیادی را در افزایش دقت و راحتی استفاده از دستیارهای صوتی داشته‌اند. در تلاش برای عقب نماندن از قافله، شرکت‌هایی مثل آمازون، اپل، گوگل و IBM هم استفاده از سیستم‌های تشخیص گفتار را در دستور کار قرار داده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3866

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد