درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 23:36   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25772صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 شهریور 1395 - 23:34
قدرتمندترین رکن روابط عمومی ارتباطات است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور استاندار ومسوول روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با اشاره به روابط عمومی دوفضایی درعصر حاضرگفت: مدیریت ارتباطات درفضای واقعی ومجازی به صورت همزمان در روابط عمومی ها انجام می شود و قدرتمند ترین رکن روابط عمومی ارتباطات است و به طور حتم دولت همراه از ارتباطات تقویت شده برخورداراست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور استاندار ومسوول روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با اشاره به روابط عمومی دوفضایی درعصر حاضرگفت: مدیریت ارتباطات درفضای واقعی ومجازی به صورت همزمان در روابط عمومی ها انجام می شود و قدرتمند ترین رکن روابط عمومی ارتباطات است و به طور حتم دولت همراه از ارتباطات تقویت شده برخورداراست.

به گزارش ذاکرنیوز ولی قلیچی سه شنبه در کارگاه ضمن خدمت آسیب شناسی شبکه های اجتماعی مجازی در شیروان اظهار کرد: تقویت ارتباطات در اینجا به پرسش خلاء در ارتباطات غیرحضوری باز می گردد که امکان دسترسی چند رسانه ای با فرد در حال حرکت را فراهم می کند.


وی با بیان اینکه تمام عناصر روابط عمومی در شکل فردی شده آن در تلفن همراه ظرفیت سازی شده است گفت: روابط عمومی همراه نوعی انطباق با تغییرات فرهنگی جدید محسوب می شود و در جامعه ای که فردیت رکن بودن اجتماعی جدید محسوب می شود ظهور صنعت فردیت گرا یعنی صنعت ارتباطی تلفن همراه نوعی انطباق صنعت و فرهنگ را فراهم می آورد.


قلیچی افزود: فراگیری پیام و هدف روابط عمومی در عرصه اجتماعی به ویژه در فضایی که قدرت انتخاب فرد در همه زمینه ها توسعه پیدا کرده مستلزم قدرت حرفه ای و تعاملی عمیق تر و جذاب تر است.


مشاور استاندارومسوول روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه بدون شک قدرتمند ترین صنعت ارتباطی فردگرا تلفن همراه است گفت: به نوعی امتداد همه نیازهای ارتباطات حضوری اعم از تعامل فردی و چهره به چهره و یا امکان یادآوری است که به صورت غیر حضوری تحقق پیدا می کند.
کارگاه ضمن خدمت آسیب شناسی شبکه های اجتماعی مجازی با حضور روابط عمومی های خراسان شمالی به مدت یک روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار شد.


شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد