درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25650صفحه نخست » دوشنبه، 8 شهریور 1395 - 12:06
توسط یک شرکت استارت آپ طراحی و عرضه شده است:
شبکه های اجتماعی جدید از جنس واقعیت مجازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به تازگی یک شرکت استارت آپ اقدام به طراحی یک شبکه اجتماعی جدید کرده است که برپایه پلتفرم های واقعیت مجازی عمل می کند و می تواند آینده شبکه های اجتماعی را رقم بزند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به تازگی یک شرکت استارت آپ اقدام به طراحی یک شبکه اجتماعی جدید کرده است که برپایه پلتفرم های واقعیت مجازی عمل می کند و می تواند آینده شبکه های اجتماعی را رقم بزند.

امروزه فناوری واقعیت مجازی در حال رشد و پیشرفت بسیار زیاد و باز کردن جایگاه خود در بین کاربران فناوری است. تا کنون استفاده های اصلی از این فناوری مربوط به تماشای فیلم و عکس های ویژه و همچنین انجام بازی های کامپیوتری منطبق با این فناوری بوده است.


یکی از اصلی ترین جنبه های درگیری افراد امروزی با تکنولوژی مربوط به شبکه های اجتماعی و گفتگو با آشنایان و حتی افراد جدید است. این بخش دقیقا چیزی است که می توان گفت که تا کنون از سوی توسعه دهندگان واقعیت مجازی نادیده گرفته شده و تلاش های خلاقانه بسیار اندکی در این زمینه شکل گرفته است.


در همین راستا به تازگی کمپانی استارت آپ جدیدی به نام آلت اسپیس وی آر (AltspaceVR)، تجربه ای متفاوت از این فناوری را برای کاربران به ارمغان آورده است و در واقع به نوعی سعی در پر کردن خلا یاد شده داشته است. این کمپانی با طراحی یک پلتفرم واقعیت مجازی ویژه کاربری این فناوری را بسیار متحول ساخته است.


این پلتفرم با طراحی ویژه و منحصر به فرد خود فضایی را ایجاد کرده است که در آن افراد مختلف از جای جای جهان می توانند به صورت همزمان و البته مجازی گرد هم آمده و با یکدیگر تعامل داشته باشند. همچنین انجام فعالیت هایی مانند تماشای ویدیویی از یوتیوب، انجام بازی آنلاین و شرکت در یک کنسرت مجازی به صورت دسته جمعی برای کاربران این فناوری ممکن شده است.


پلتفرم واقعیت مجازی یاد شده شامل آواتارهایی است که به نحوی نشان گر شما و دیگر افراد واقعی است که در دنیای مجازی با آنها در ارتباط هستید. این آواتارها می توانند ژست های انسان ها در زندگی واقعی مانند دست دادن، شادی کردن با تکان دادن دست ها و... را تقلید کنند.


آلت اسپیس وی آر هم اکنون برای پلتفرم های اصلی واقعیت مجازی از جمله عینک واقعیت مجازی سامسونگ (Samsung Gear VR) و عینک واقعیت مجازی اچ تی سی وایو (HTC Vive) و در دسترس است. همچنین افراد دیگر می توانند با داشتن تجهیزاتی خاص این دنیای مجازی جدید را به صورت دو بعدی بر روی لپ تاپ های خانگی خود در اختیار داشته باشند.
منبع: futurism
ترجمه: آناهیتا عیوض خانی
سیناپرس
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد