درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25572صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 13:33
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف:
فرهنگ سازی وقف نیاز به ایجاد نماد دارد/ تبلیغات صرفا ترویجی برای فرهنگ سازی وقف کافی نیست
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: برای فرهنگ سازی و گسترش وقف باید به صورت راهبردی در روابط عمومی ها برنامه ریزی علمی وحرفه ای صورت بگیرد که یکی از آن ها ایجاد سمبل و نماد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی در گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور که به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است اظهار داشت: روابط عمومی ها سه وظیفه اصلی دارند که شامل؛ تبلیغات، اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط دوسویه با مخاطب می باشد و هرکدام از این وظایف به تنهایی کافی و موثر نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین روابط عمومی ها باید برنامه ریزی مناسبی را در راستای اعتماد سازی و ارتقاء سطح آگاهی مردم نسبت به اهداف سازمان به خصوص ترویج فرهنگ وقف انجام دهند و در این مسیر حرکت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در ادامه افزود: یکی از نکات مهمی که به عنوان کلید موفقیت رهبران و مدیران نقش به سزایی دارد توانایی بازآفرینی است که به صورت دائم توسط آن ها انجام می شود و همیشه با علم روز و تقویت مهارت های خود جهت پویایی گام برمی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ادامه داد: هدف نهایی تبلیغات ایجاد تغییر در بینش، دانش و کنش مخاطب است که با انتقال پیام و روش های تبلیغاتی موثر و مناسب در جامعه ایجاد و محقق می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: تبلیغات صرفا ترویجی و اطلاع رسانی برای فرهنگ سازی کافی نیست و باید برای دستیابی به این مهم از علم روز دنیا در حوزه تبلیغات بهره برد و در جهت المان سازی و برنامه ریزی و فعالیت مناسب گام برداشت.

حجت الاسلام شرفخانی به فعالیت های 6 سال گذشته روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: اکنون مرحله فعالیت های ترویجی به پایان رسیده و باید گام های بعدی را در راستای فرهنگ سازی برای توسعه سنت حسنه وقف و معرفی سازمان اوقاف به مردم برداشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در پایان گفت: از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که میزبان این گردهمایی است  تشکر می کنم و امیدوارم که با پایان این دوره برکات و دستاوردهای مثبتی برای پیشبرد اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه روابط عمومی به دست آید.

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد