درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 11:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25567صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 11:33
برنامه‌ ریزی شناور در روابط عمومی
دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: « با توجه به تغییرات مداوم و سریع مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی کشور و به تبع آن تغییر در بخش روابط عمومی، برنامه‌ریزی بلند مدت و دستیابی به دستاروردهای جدید در این بخش از سازمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و عملا مدیران روابط عمومی تنها به انجام امور جاری و پیشبرد اهداف کوتاه مدت خواهند پرداخت و در بسیاری از مواقع از انجام فعالیت‌های بلند مدت صرف نظر می‌کنند.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: « با توجه به تغییرات مداوم و سریع مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی کشور و به تبع آن تغییر در بخش روابط عمومی، برنامه‌ریزی بلند مدت و دستیابی به دستاروردهای جدید در این بخش از سازمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و عملا مدیران روابط عمومی تنها به انجام امور جاری و پیشبرد اهداف کوتاه مدت خواهند پرداخت و در بسیاری از مواقع از انجام فعالیت‌های بلند مدت صرف نظر می‌کنند.»

رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی ادامه داد: «مدیران سازمان می‌ بایست به این موضوع توجه داشته باشند که این مدیران روابط عمومی هستند که با توجه به ارتباطات گسترده با بخش‌ های مختلف و شناخت خود از سازمان می‌ توانند به آن‌ها در شناسایی نقاط ضعف و قوت و مشارکت در برنامه‌ های آتی کمک کنند و در صورت نیاز به ایجاد تغییرات مدیریتی در بخش‌های گوناگون، حتی‌ المقدور از تغییر دادن مدیران روابط عمومی که وظایف خود را به درستی در گذشته انجام داده‌ اند اجتناب کرده و امکان اجرای برنامه‌ های از پیش تعیین شده برای آنان را فراهم نمایند.» 

زارعیان در پایان گفت: «با توجه به این موارد، در چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با دعوت از اساتید و مدیران فعال این حوزه، برای شرکت در پنلی چالشی، خواهیم کوشید ضمن شناسایی راهکارهای رفع این مشکل، با انتشار نتایج آن در بین مدیران ارشد، مشکلات و معضلات بوجود آمده در این خصوص را تشریح و به بهبود روند حرکتی سازمان‌ها کمک کنیم.»

لازم به ذکر است، چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی 13 شهریورماه سال‌ جاری با محورهای حرفه‌ ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌ های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین به همراه پنل تخصصی برنامه‌ ریزی شناور در روابط‌ عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران روابط عمومی)  برگزار می‌شود.

 

 

منبع: دبیرخانه کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد